Bila Pelajar U Berotak Beruk...


Contoh terbaik bila otak pelajar di rasuk oleh perangai buruk pembangkang, petang tadi bangunan pejabat tnc upm dipecahkan oleh para pelajar tajaan pembangkang yang tidak boleh menerima kekalahan calon mereka.

Mereka memberontak dan memecahkan pintu masuk ke pejabat tnc upm, tapi apa yang menyedihkan pihak pengurusan upm langsung tidak mengambil tindakan terhadap pelakuan kurang ajar kumpulan pelajar pro- pembangkang itu.

Pada aku perangai pelajar yang macam beruk ni tidak boleh di maafkan, jangan jadikan hak pelajar untuk berpolitik menghalalkan mereka buat apa sahaja menjahanamkan harta universiti. saranan aku, buang sahaja pelajar yang nak tunjuk keras kepala tu.

Comments

blogenstarz said…
Merekalah kader2 komrad yang akan menjahanamkan Negara.Wajib dihapuskan sebelum mereka menjadi lebih liar seperti anjing liar !
Sports said…
mereka ni politik lebih, blaja hampir semua cukup makan atau fail... lagi tak sedar diri...
Mohd said…
Mana ada tindakan?
Sebab UPM pun dah jadi lubok PAS!
Anonymous said…
UPM tak ambil tindakan kerana yg terlibat adalah 95% pelajar melayu... UPm dan KPT masih memikirkan nasib pelajar yg terlibat tetapi pelajar sendiri tak nak memikirkan nasib mereka ... leka dibuai oleh pemikiran pembangkang ...
sasha2020 said…
Sedih melihat anak bangsa yang pergi keuniversiti untuk jadi pelajar atau mahasiswa yg bijak dan berilmu serta berakhlak, tapi rupanya jadi beruk/monyet...

Hampeh..!!!
sasha2020 said…
Yang sedih lagi, bila beruk beruk ni boleh dikatakan majoritinya orang melayu yang islam...

Dimanakah akhlak islam kamu???

Yang sedih lagi lagi, bila yang beruk beruk ni pulak bukan sahaja orang melayu islam, tapi yg belajar di fakulti islam...Masya allah...!!!

Semoga Allah sentiasa pelihara negara ini dari musibah dan huru hara...
Anonymous said…
boleh layari blog kami
www.mediakampusupm.blogspot untuk lebih banyak gambar dan info, serta gambar anggota keselamatan yang tercedera.

terima kasih di atas link serta sokongan.