Breaking News
Loading...
March 15, 2011

Info Post

Korang tengok betul-betul gambar ni, kenapa wan azizah pegang tangan anwar dalam dia pakai glove, adakah dia jijik nak pegang tangan seorang peliwat atau mereka bukan suami isteri yang sah lagi.

Masa prk tenang dulu, calon pas normala pakai glove juga, tujuan dia pakai glove untuk dia salam dengan bukan muhrim, tapi kat sini kenapa wan azizah pakai glove pegang tangan anwar? adakah mereka bukan suami isteri lagi?

8 comments:

Anonymous said...

Haahaa betul la takan si isteri pegang tangan si suami berlapik kut.

Anonymous said...

bodohhhh...

Anonymous said...

Mungkin juga....sebab tu juburi sanggup cari lurah najis.

PAPA GOMO said...

Kak wan jijik. Tangan anwar bau kunyit

Anonymous said...

jijik kot sbb anwar main benda haram,jd haram la tu nak pegang bau kunyit

Anonymous said...

bukan jijik lah kawan2
anuar ada wuduk dan nak pegi masjid nak solat(bukan nak sumpah laknat tau)tapi tak larat jadi kak wan kena bantu, kalau tak pakai glove nanti batal wuduk, sangka baik.

Anonymous said...

aku tak rasa dia jijik tp sebaliknye wan azizah nie peminat "fanatik" no.1, Micheal Jackson...hahahaha...

Anonymous said...

Korang ni pun sama macam Mek Ummi tu...

Bila komen terkena batang hidung sendiri tak disiarkan...

Hanya komen yg menyokong korang aje yg disiarkan...

Lebih baik tak payah buat blog...

Tutup aje bang...

Penipu, hipokrit...

Memang jenis keturunan hati busuk, penuh dendam kesumat...tukang fitnah, tukang adu domba...dan macam2 lagi...muak aku nak tulisnya...

Insaflah abang2 oi...kalau tidak neraka wel lah tempat korang semua...