Breaking News
Loading...
March 4, 2011

Info Post
Semalam aku pergi ceramah nizar lambai di taman desa murni, aku jumpe ceramah tu pun cara tak sengaja, on the way balik dari ceramah anwar dari rumpun makmur, stop kejap dengar apa pulak si nizar nak menipu orang kampung, nizar adalah penceramah terakhir, bila aku tanya orang kat tempat tu, depa kata, tadi guan eng baru lepas ceramah, alamak terlepas la....

Nizar ceramah dekat jam 11.50 malam, mula je dia berceramah dia start keluar fatwa baru, kata nizar " hukum haram kalau kita mengundi bn" fatwa tu dia pernah keluarkan di prk tenang, kali ni nizar keluarkan fatwa baru, nizar kata "cara bertaubat paling mudah ialah dengan kita mengundi pas pada 6 hari bulan ini" gila babi punya nizar.

Tiga ekor samdoll ni pun menganguk bila nizar keluarkan fatwa sesat...

Memang gila beb... ada ke dia kata cara bertaubat paling mudah dengan undi pas? apa dia ingat pas tu agama ke? yang lagi syok tu, kata nizar, dosa mak bapak kita yang dulu undi bn boleh juga terampun dengan kita mengundi pas, sambil di sambut dengan sorakan, aku tak tau la yang bersorak tu, depa suka atau depa perli nizar. tapi apa pun itu lah yang nizar katakan semalam.

3 comments:

Anonymous said...

berdosa besar mereka ni semua. fitnah dlm dan luar politik sama2 boleh masuk neraka. taubat la nizar.

Anonymous said...

BAGUSLA ADA JUGA PENGGANTI AJIS, NANTI SURUH PAS BUAT BUKU KOLEKSI FATWA

usin said...

buku koleksi fatwa baru akan dilancarkan sebelum pru13. nantikan kedatangannya. buku koleksi fatwa ini bukan untuk dijual, tetapi duit yg anda hulurkan adalah untuk fisabilillah.... imaginasi aku jer!!