KANTOI... SYED IBRA KANTOI...

Semalam kecoh dalam blog pas mereka keluarkan gambar calon bn syed ibra pegang tangan perempuan, aku pun terkejut jugak takan seorang yang pelajaran agama boleh pegang tangan pompuan bukan muhrim, bila aku cari maka aku terjumpa lah gambar tu, punya lah jahil blogger pas ni, dia tak paham pegang tangan syok-syok atau pegang tangan membantu.

Korang tengoklah sendiri bertapa bodoh dan bebalnya bloger pas, dia ingat syed ibra tu saja-saja ke pegang tangan nyonya tu, dia pegang pasal dia nak membantu ah-so tu, bukan ke dalam islam kita di wajibkan bantu-membantu sesama manusia.

Aku tak heran kenapa sekarang ni banyak kadar jenayah berlaku di negeri-negeri yang di kuasai pembangkang, kerana dalam otak puak-puak ni, tak boleh tolong kalau orang tu bukan muhrim, inilah ajaran baru yang di ajar oleh nik ajis.

Comments

hehehe.... ada yang jeles kat syed ibra tu sebab dia orang stim kan ahso tapi takboleh pegang-pegang. kena regang-regang.
kah kahkah

Aku Juga Yang Bingai
Bob Lokman - Lawak yang menghina ibubapa?
ajai62 said…
Assalam Bro

Mereka buat tak apa, jangan UMNO buat kecoh satu dunia. Kalau dah bebal tak boleh diajar macamana nak berfikir.
blogenstarz said…
PAS, halal pada dia....
Ratu porno pun dibela !
sesat said…
HANGPA BAYANGKAN KALAU SYED IBRA PEGANG LILIN MACAM NIZAR LANCAU BUAT DULU

MAU SETAHUN PAS DOK JAJA CERITA TU, PAS TAKPA .....HALALLLLLLL