Breaking News
Loading...
March 10, 2011

Info Post

Sudah 10 hari dari artikel yang aku tulis bertajuk "sultan selangor dihina lagi, tangkap blogger ini" masih belum aku dengar yang blogger yang menghina sultan selangor di tangkap, kenapa yaa??? adakah pihak keselamatan terutama polis sudah tak ambil pusing dengan penghinaan terhadap sultan, kalau macam tu aku sarankan pada polis buangkan aje nama diraja pada logo mereka.

Setakat Hari ini, sudah ada 52 komen dalam blog si hanief, semua 52 komen tu kaw-kaw bantai sultan, bukan setakat sultan selangor je kena, boleh dikatakan seluruh sultan dalam malaysia diaorang dok maki. apa skmm buat, apa kdn buat, dulu masa nik ajis kena hina, laju je polis keluar waran untuk tangkap budak blogger tu, tapi kenapa sekarang tak? mungkin inilah yang dinamakan "new politics"

5 comments:

Anonymous said...

selagi ada menteri lembik cap ayam serama, selagi itu lah dia buat bodoh je bila agama, bangsa dan raja dia di hina.

AKU PEDULI APA @ APA said...

Salam bro DET.
Sbb dia blogger PR.Kalau kita dah lama makan nasi lokap..

Itulah yg jadi selama ini...

Anonymous said...

http://hanief.blogspot.com/2008/10/notis-tuntutan-bil-tertunggak-telekon.html

ada nama dan alamat dalam tu

KZSO said...

nak buat camner..

menteri dlm negeri dan menteri kdn ni jenis keris pondan..

bab nak dapat duit saman dari rakyat boleh laa..sbb dia ingat rakyat cam dier yg keris pondan!

tapi jgn lupa..dlm jutaan rakyat yg kena bayar saman tu, itulah yg akan mengundi di pru nanti.

ingat lagi ke apa yg berlaku semasa pru yg lepas? rakyat tgk dan biarkan paklah dan kj serta sekutu dgn nya berleluasa buat apa saja spt kronisme, naikkan tol, naikkan harga minyak dsbnya..tapi semasa pru, kuasa rakyat digunakan.

rakyat sudah meluat tgk kepondanan menteri dlm negeri ni..dahlah bangsa melayu dihina tak diambil tindakan, agama Islam dihina pun dia buat donno..skrg ni sultan -sultan melayu dihina pon lembab ambil tindakan!

pm, gugurkanlah kerismudin pondan ni.. buat ahli umno, jgn naikkan kerismudin pondan ini dan sorang lagi menteri pertahanan tu dlm pemilihan umno nanti..hampeh dan habiskan boreh jer

Anonymous said...

bro...kang blog ni jadi hina menteri plak....komen tu jaga la sket bro...tq