Breaking News
Loading...
March 25, 2011

Info Post
Cuba korang bayangkan apa yang berlaku kepada anwar ni berlaku pada pemimpin umno, dah tentu pembangkang akan pastikan setiap rakyat malaysia akan dapat sorang satu copy video tu.

Tapi ini tidak berlaku kerana kerajaan bn terlalu baik, walau pun anwar terus menuduh bn/umnolah dalangnya, pada aku sepatutnya rakyat malaysia di beri peluang menonton video tu, kerana ini melibatkan pemimpin anugerah tuhan, biar rakyat buat keputusan sama ada pelakon dalam video tu betul-betul manusia anugerah tuhan atau tidak.

Bayangkan video ini milik pemimpin umno, cerita tu akan dijaja smpai khiamat dan silap hari bulan pembangkang akan minta kerajaan bubarkan parlimen, tu tak mustahil. Contoh terbaik kes chua soi lek, korang tengok sendiri macam mana pembangkang spin isu itu.

Tapi apa pun inilah bn, tak pernah menyimpan dendam kepada anwar, walau pun anwar kerap menuduh bn/umno atas segala perkara yang berlaku pada dia.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 comments:

Anonymous said...

Betul tu kalau ia melibatkan pemimpin umno dah lumat dah mereka kerjakan, tapi kenapa dap senyap je dalam kes ni?