Nasib Guru & Pendidik Lebih Terbela Di Bawah Pemerintahan BN.

Nasib golongan pendidik lebih terbela di bawah pemerintahan kerajaan barisan nasional, itulah janji menteri pelajaran merangkap timbalan perdana menteri tan sri muhyiddin yasin, janji itu di buat oleh muhyiddin di sekolah menengah kebangsaan kerdau semalam.

Dalam majlis perjumpaan bersama warga guru semalam, muhyiddin menyatakan, tidak ada kerajaan lain yang mampu membela nasib guru-guru dan warga pendidik lain selain kerajaan barisan nasional, dalam majlis itu juga muhyiddin meluluskan berberapa permintaan dari persatuan ibu bapa dan guru (pibg) smk kerdau. muhyiddin juga memberikan berberapa contoh pembangkang kononnya nak bela nasib guru-guru seperti yang di tulis dalam buku jingga mereka, tapi segala apa yang di tulis dalam buku jingga itu hanyalah retorik pembangkang untuk meraih sokongan warga guru, tidak ada kerajaan yang lebih perihatin membela nasib guru selain dari kerajaan barisan nasional.

Comments

AJAI62 said…
Assalam Bro

Itu kata menteri. Tapi penganut PAS di kalangan guru akan kata lain dan tetap sokong pembangkang. Sebab Nik Aziz kata orang beri duit/hadiah ambil tapi pangkah PAS. Ada ke patut?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID