Nik Ajis Bapak PEMBOHONG

Nik ajis merayu pada pengundi kerdau supaya memberikan mereka (pakatan haram) peluang untuk memerintah malaysia dengan mengundi calon pas pada prk kerdau, sambil menipu, nik ajis kata pakatan haram mencatatkan prestasi terbaik dan membentuk gabungan formal selepas pilihan raya umum 2008.

Wak lu nik ajis oii... bagi aku satu contoh kebaikan pentadbiran kerajaan pakatan haram di empat buah negeri tu, memang ada kebaikan, contoh di penang, dap hanya menjaga tengkok dan perut bangsa cina sahaja tapi dalam masa yang sama dap menyembelih tengkok orang melayu, ini yang nik ajis katakan pakatan haram mencatatkan prestasi terbaik? gila ke apa orang tua ni...

Sebenarnya banyak lagi contoh-contoh buruk sekiranya rakyat memberi peluang kepada pakatan haram untuk memerintah malaysia ni, korang boleh semak sendiri dalam blog-blog lain, jadi pada pengundi kerdau, jangan terpengaruh dengan kata-kata si tua nyanyuk tu, dia dah tua tak lama lagi dah nak mampos, yang sensara nanti bila pakatan haram perintah malaysia adalah anak cucu dan cicit kita.

Comments

hangkedee said…
Seperti LUNCAI dengan labunya,..biarkan...biakan..celako..celako...celako
Anonymous said…
nak perintah malaysia,kelantan tu pun xboleh nak tadbir serta selesaikan banyak masalah rakyat ni kan nak tadbir malaysia...piiiiiiiiiiiiiiiiilah
Anonymous said…
nak pastikan jamban kat masjid2 bersih pon x mampu..
kah..kah..kah..kelako..
menbangun bersama isle..
Anonymous said…
Salam

Ape kata saudara buat sikit ulasan mengenai Tun Mahathir mengenai Tuan Guru Nik Aziz dan kenyataan beliau mengenai Tengku Zafrul, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd dalam Utusan Malaysia Online pada 27 Febuari baru-baru ini.

Kenyataan beliau;

"Orang Melayu keliru dan tidak tahu hendak pergi ke mana. Kerajaan tolong pun mereka masih keliru.

"Ada negara yang kerajaannya langsung tidak tolong rakyat. Kerajaan kita wujudkan peluang kerja sampai ada banyak pekerjaan tetapi orang tidak mahu kerja," katanya.

Pada sidang akhbar sama, Dr. Mahathir berkata, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd., Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz tidak perlu meletak jawatan kerana mempertikai pelantikan Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad sebagai Pengerusi Felda.

"Saya tidak fikir dia perlu letak jawatan. Itu dia punya pendapat, kita tidak perlu dengar," katanya.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID