PAS Buat Serangan Suboh...


Modius operandi pas berjaya di patahkan awal pagi tadi, bila mana seorang ustaz pas kantoi dan hampir-hampir di halau oleh penduduk kampung kerdau kerana memberi tazkirah politik di dalam surau di kampung itu.

Pas menyusup masuk ke kampung-kampung dengan berlakon kononnya nak beri kuliah agama , memang 10 minit pertama ustaz pas tu beri kuliah agama, tapi lepas 10 minit tu, dia mula balun kerajaan, sehingga kan dia tak boleh control diri dia, dia mula mengeluarkan kata-kata kesat kepada kerajaan.

Terkejut dengan kelakuan ustaz pas tu, orang kampun meminta secara baik supaya ustaz pas tu berhenti dari memberi kuliahnya, tapi ustaz pas tu masih berdegil, seorang penduduk kampung yang di kenali sebagai tok kali merampas mike dari ustaz itu dan terus menghalau ustaz pas keluar dari surau.

Hebat pas ni, celik-celik biji mata terus nak fitnah dan maki hamun orang, nasib baik lah orang kampung kerdau tak mudah terpengaruh dengan dakyah pas. di percayai pas semakin menggila melakukan serangan suboh di sekitar surau dan masjid di dun kerdau, selepas ceramah-ceramah mereka tidak mendapat sambutan, lalau di gunakan surau dan masjid dijadikan tempat berceramah.

Comments

blogenstarz said…
MUKA TAK TAHU MALU ADALAH PAS !
hanizam said…
biasalah, PAS tarafnya macam tisu lap bontot DAP...
Anonymous said…
itu ulama PAS, bukan ulama atau pewaris nabi yang terus menerus mencaci, mengutuk, mengata dan macam2 lagi. napa ulama pas ni tak ceramah pasal profail Anwar... serban boleh dibeli, rengok pakai serban, pakai kopiah rasa dah hebat sangat.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID