Breaking News
Loading...
March 6, 2011

Info Post
Pas menang di kerdau... tapi menang sorak je la, zikir, mengaji lepas tu maki hamun orang, sampaikan makcik yang pakai baju dan tudung merah yang nak pergi mengundi pun dia makinya, depa ingatkan makcik tu perayu undi bn, punya lah bahalol penyokong pas ni. kejadian berlaku di peti undi smk kerdau.

Pusat pengundian dah tutup, peratusan terakhir keluar undi di dun kerdau 81.5%, aku akan siarkan keputusan tidak rasmi pada jam 6 petang ini, apa pun korang tengok la gambar aku yang tak seberapa ni.




Lengang, pengundi di peti undi felda 23 awal-awal lagi dah keluar mengundi.

Pun lengang jugak, peti undi felda jengka 22, awal-awal jugak mereka dah keluar undi.




0 comments: