Breaking News
Loading...
March 11, 2011

Info Post
Kalau bersumpah pun anwar tak berani nak buat ini kan pulak nak meludah....

Hari tu hakim mahkamah tinggi bersetuju dengan permintaan peguambela anwar untuk menolak bukti-bukti dna yang di sediakan oleh pihak pendakwa, alasan yang hakim berikan ialah, bukti-bukti itu di dapat dengan cara tidak sah dengan kata lain mencuri.

Kenapa polis buat macam tu ? jawapannya semua orang dah tahu, anwar cukup takut nak serahkan sample dna nya, itu sebab polis terpaksa menggunakan segala kepakaran yang mereka ada untuk mengambil sample dna anwar, tapi di malaysia ni pelik sikit, sample yang di ambil secara senyap-senyap tidak sah walau pun sudah berkali-kali polis meminta anwar menyerahkan sample dna nya tu.

Jadi sekarang ni macam mana nak settlekan kes anwar ni, kita perlu ingat, segala jenis perogol bersiri sedang perhatikan dengan teliti kelemahan undang-undang negara kita, kalau sample dna anwar yang di ambil secara diam-diam oleh pihak polis boleh di tolak mentah-mentah oleh mahkamah dan walaupun sudah berkali-kali polis meminta anwar serah dna nya juga di tolak oleh anwar, maka lepas ni, jangan terkejut kalau ada perogol yang berpakat dengan peguamnya untuk buat perkara yang sama, alasan mereka nanti cukup simple. kes anwar sebagai rujukan,"anwar tak serah pun, kenapa aku kena serah". dan bila polis paksa perogol tu bagi sample dna, peguam kepada perogol tu akan bagi alasan macam karpal bagi, "penangkapan ini tidak sah" maka sampai khiamat pun kes tak selesai dan yang di rogol merana perogol bermaharaja lela.

2 comments:

Anonymous said...

Jangan terkejut beruk kalau hakim Yang Arif Lagi Bijaksana akan mengarahkah Anuar menjalani ujian DNA. Masa tu baru tahu langit tinggi ke rendah. Mengikut keputusan hakim Yang Arif tu, dalam kes jenayah (ini bukan kes sivil) pada pendadapat saya yang bodoh ni,tak jadi masalah jika Hakim Sendiri yang arahkan ujian DNA dijalankan terhadap Anuar. Itu namanya keadilan kan? kan?

Anonymous said...

kalau betul la bro hakim keluar arahan macam tu, maka anwar akan kata dalam ceramahnya 'hakim adalah perkakas barisan nasional'