Breaking News
Loading...
March 18, 2011

Info Post

Aku bukan hipokrit macam pas, kalau benar itu gambar abdul rahim kamarudin ketua umno bahagian gombak bersama skandalnya, aku cadangkan kat rahim ni supaya letak jawatan segera, itu je.

Biasa la jahat lelaki, mesti la dengan pompuan, bukan macam anwar jahat dia dengan jantan, aku tak macam penyokong pas dan blogger pas, bila ada skandal terkena atas batang hidung diaorang, cepat-capat kata itu fitnah, itu konspirasi walau pun ada saksi yang melihat toteynya basah.

Sekali lagi, kalau betul itu gambar abdul rahim kamarudin ketua umno bahagian gombak, sila jelaskan perkara yang sebenarnya, adakah itu skandal kau atau pun isteri kau yang sah, kalau itu adalah skandal kau, maka sebaiknya kau letak jawatan, kalau pompuan itu adalah isteri kau dan sewaktu gambar itu di ambil pompuan itu sudah menjadi isteri kau, maka selayaknya lah kau menyaman orang yang mengedarkan gambar itu tampa usul periksa.

1 comments:

Ryzal72 said...

Setuju bro.Jika betui maka selayaknya dia melatakkan jawatan tetapi jika salah maka sebaiknya dia membuat tindakan susulan terhadap blog yg memulakan isu ini. Kedua....harus diingat juga ini adalah satu lagi bentuk divertion isssue yg cuba dimainkan @ pancing untuk mendapatkan perhatian rakyat bagi mengalihkan perhatian terhadap isu DSAi yg semakin panas.