Breaking News
Loading...
March 20, 2011

Info Post
Banyak bukti- bukti berupa dokumen salah laku khalid dalam mengurus yayasan selangor, pelantikan timbalan pengurus besar yayasan selangor yang tak mengikut prosidur dan segala perbelanjaan yang membazir akan aku keluarkan esok pagi pada jam 10 waktu malaysia, khalid gagap pastinya terkejut beruk apa bila melihat semua dokumen itu.

Pasti rakyat selangor akan dapat mb baru bulan depan.
Published with Blogger-droid v1.6.7

9 comments:

Anonymous said...

memang patut dia blah pun, kerja menipu.org je, mana diskaun cukai pintu? mana ghaibnya tabung anak selangor (tawas) ? kenapa separuh org dapat separuh lagi tak dapat? apa bagi bantuan pada pelajar pun ikut kroni jugak ke?

Anonymous said...

pening serta bertambah gagap la MB selangor nak menjawab nanti keluar peluh silap haribulan orang dia persalahkan kakitangan serta kerajaan dulu padahal 3tahun perintah slgr tak payah nak salah yang dulu lain br ambik tampuk pemerintahan

Anonymous said...

so..siapa MB baru.. Hassan Ali? Azmin Ali? aduh.. pening aku selangor ni

Anonymous said...

MB baru?....eeeeeeeemm...punahsihat
rm1 calon nya.. salah ke?

Anonymous said...

http://anwaribrahimblog.com/2011/03/20/surat-rayuan-terbuka-pemalsuan-bukti-dna-dato-seri-anwar-ibrahim/

Anonymous said...

Selagi Selangor ni tak jatuh kat tangan korang...selagi tu lah korang macam orang GILA TALAK...

Tunggulah PRU13 nanti bro...

Sabar2lah ye...

Itu pun kalau org Selangor ni bertukar jadi bebal...untuk sokong korang balik...

Nak buat macam mana ye...segala kemewahan, projek, kontrak, kroni dah takde lagi ye tak...duit dah tak masyuk...

Itu yang buat korang meroyan, menyalak tak habis habis...

Macam2 fitnah, kerenah, serangan peribadi, penipuan, pembohongan yg pelik2 korang cipta untuk memenangi hati rakyat Selangor...

Tapi...rakyat Selangor bukan orang bebal, bangang, tongong...untuk mempercayai membuta tuli segala yg ditohmahkan...

Kesian...

Anonymous said...

anon 10.17 pm,

orang yang bongok macam kau aje yang buta mata hati sebab tak nampak kebenaran. Berapa banyak janji yang Fuckatan Rakyat buat kat rakyat Selangor tapi masih tak ditunaikan.
PR memang puak munafik sebab tak tunai janji... tak sekolah ke?

usin said...

mak aku sedih. pangkah pas/pr masa pilihanraya, ingatkan menang dapat le duit warga emas mcm yg dijanjikan. tp hampeh. ni duit yayasan untuk anak cucu mak akupun dah dilingkupkan. lg la mak aku sedih. anon 10:17pm x sedih ke? ke awk bukan org sgor. mcm xde perasaan je.. aku org sgor, aku bukan bodoh/goblok/bebal/tongong untuk tidak berfikir. bukan caya semua, tp ada otak fikir. anon 10:17pm ada ke?

Anonymous said...

Tak payah gaduh2..PR bikin tak serupa cakap. Masih ada lagi kah rakyat Selangor yg bongok...aku di Perak pun dapat bezakan antara kerajaan PR dan BN. Aku sgt bersyukur kerana kerajaan BN kembali memerintah Perak. Itu adalah kehendak Allah SWT jua.