Breaking News
Loading...
March 24, 2011

Info Post

Bangkai anwar telah selamat masuk kedalam keranda, tan sri rahim menjadi orang yang terakhir menusukan paku di keranda anwar, kini bersemadilah bangkai anwar di dalam keranda, hanya menunggu masa untuk di tanam, terpulanglah kepada pakatan untuk menanam keranda anwar mengikut upacara mana, islam, hindu, kristian atau pun tionis.

Hayat politik manusia yang bernama anwar ibrahim telah tamat pada jam 4 petang semalam, apa bila datuk t, membuat sidang media sekali gus menafikan segala apa yang dikatakan oleh johari abdul dan saifuddin nasution.

Jelas sekarang, johari abdul sendiri mengakui yang pelakon filem lucah itu adalah boss dia, malah johari abdul lah orang pertama yang melihat anwar pancut air maninya di mulut pelacur cina itu sebanyak dua kali, tak perlulah wan azizah nak tengok cerita lucah lakonan suaminya tu, takut-takut bercerai berai pulak nanti, tanya je kat johari abdul, johari boleh sahkan yang memang pelakon itu adalah pemimpin anugerah tuhan.

Sekarang terpulanglah kepada rakyat untuk menilai perangai pemimpin anugerah tuhan itu, masih lagi nak sokong dan sanjung manusia hipokrit macam tu? terima kasih tan sri rahim, kamulah orang terakhir yang memaku rapat keranda anwar ibrahim.

Saat paku terakhir di sematkan ke keranda anwar ibrahim


1 comments:

Anonymous said...

anwar ni mmg bermaslah tgk pada muka dah tahu....erm mcm org |PAS lak bole nilai org kah kah kah.tapi pun celaka ni mmg kena hapus kan cepat dpd dunia ni sebab kerana dia melayu jd peminta sedekah sekarang..india naik tocang walau duduk dlm kg melayu hanya 5 org...mmg celaka hindu nie