Breaking News
Loading...
March 11, 2011

Info Post
Inilah dia, rakyat negeri serambi mekah, bedua-duaan bukan muhrim, apa yang bestnya tu, dia dok beromen dalam wad hospital, si suami dah tua bangka tapi simpan pompuan muda, dia sanggup tak bagi isteri dia teman dia di hospital pasal dia dah ada penyedap baru.

Korang tengoklah sendiri video ni, isteri kawan tu naik hantu. ada orang kata ni video adun pas yang baru bercerai dengan isteri dia, aku tak pasti pulak, mane la aku kenal adun pas kelantan.. kalau ada sapa-sapa boleh tulun sahkan....


9 comments:

Anonymous said...

Wow! Dahshat ahlul2 Parti Ajaran Syaitan baik jantan2 dan betina2. Pemimpin2 dan ustaz2 dari Ajaran Syaitan nafsu serakah mengalah babi hutan. Kat dalam wad masuk hospital, kaki dah berbalut pun bole buat benda2 yg tak senonoh. Ishh ish ishh ishh ishhh, bini dia pula wow! tak melambangkan wanita2 Muslimah langsung. Pukol bantai budak itu yg tak bersalah, pukol lah jantan kau yg gatal mengenyam,apa tangan tak akan bertepuk sebelah lah bongok. Inilah dahsaht nya Parti Ajaran Songsang yg di bawa oleh Nik najis Wali terompah jamban. Ingat PAS ingat zina, Ingat PAS ingat kota serambi maksiat.

hangkedee said...

Mana nak dapat ubat kuatdan sedar malam?.tanya kawe ambo.kawe jawab mu rajin rajin baca harakah lah di situ banyak promosi ubat kuat Ko** Ini lah kawe ambo yang banyak bini tu .akibat banyak baca haranjadahkah dah jadi Ko**kuat kena balu dengan bini pula.Tak po kan pok nik boleh SMS kat tuhan boleh discount.tak caya mu gi tanya ADUn selinsing.

Anonymous said...

Adui..pagi Jumaat dh buat dosa fitmah..kalau tak tau adun mana tak payah la post video tu.
Meminta pemmbaca meneka sapa adun tu jalan selamat utk elak kalau kena apa-apa tindakan mahkamah,bodoh betul..

Anonymous said...

Itulah mentaliti puak2 PAS + DAP + PKR...semua khabar yg pemimpin diorg wat salah...dikatakan fitnah
tp kalu khabar pemimpin BN wat salah...dituduhkan bulat2 betul...

Mcm setan :(

FADU said...

keh keh keh!
orang dalam gambar tu mungkin dari Bukit bunga, atau kuala balah, atau Nenggiri, atau Paloh, atau Galas, atau Pengkalan Kubur, atau kok lanas.
FITNAH ADALAH BUDAYA UMNO (FADU).

zahari1950 said...

Ada suara sumbang tu. Sila buktikan. Tak kiralah apa jawatannya sipelakunnya. Ahli biasake, ketua cawanganke, ADUN ke atau AP ke kita nak tahu. Ada video, ada gambar ada tape percakapan pun kata fitnahke?. Ish! sampai begitu teruk sekali fanatiknya. Tak mahu menerima kenyataan. Mungkin tak tepat sangat. Tetapi khalwat dah berlaku. Dah ada bukti, cuma perlu penjelasan lanjut.

Tapi bab perempuan pukul orang perempuantu aku tak berapa setuju. Namun kalaulah anda di situasi sepertinya, macammana?.

Anonymous said...

oh ini org umno ni...mana orang pas buat keje camni..tak caya tanya budak2 pas....ahli pas smua baik2...

betol tak budak2 pas? hahahahahahaha

nun manjung said...

betol... ini keje orang hampas sebab brand tu sapo tak kenai.. Gapo ni jadi lagu tu weh....

pulau said...

Saudara sendiri mengaku tidak mengenali ADUN PAS Kelantan tapi boleh pula melabelkan tajuk artikel dan video dengan sewenang-wenang menyebut 'ADUN PAS'? Siasatlah dulu di laman web Kerajaan Kelantan.