Breaking News
Loading...
April 26, 2011

Info Post
Inilah akibatnya kalau berguru dengan orang jahil macam nik ajis, inilah akibatnya kalau berketuakan si peliwat, otak yang ALLAH berikan di gunaka untuk menipu orang dan chai nombor ekor, ini contoh klasik kalau orang bodoh di angkat menjadi wakil rakyat.

Aku terkejut semalam ada satu berita yang di petik dari bernama mengatakan adun pkr kawasan ampangan mempertikaikan bacaan talqin, kalau yang pertikai tu si kafir harbi dari DAPig aku tak kisah sangat, tapi orang yang pertikai tu dari parti PgayR, melayu pulak tu. dalam bernama menyebut, 'adun PgayR persoal kandungan talqin, di tegur mb negeri sembilan'. korang klik sini dan korang baca la apa yang dia pertikaikan tu. aku malas nak ulas panjang-panjang.

Apa nak jadi dengan adun PgayR ni, bacaan talqin pun dia nak pertikaikan, lepas tu nak tunjuk pandai pulak tu, padahal dia tu jahil nak mampoos, dah la jahil kaki nombor ekor pulak tu, aku tak pasti la macam mana orang pas boleh undi hamlau ni sampai dia menang dan boleh jadi wakil rakyat, so kepada orang-orang pas yang mengundi si hamlau sekor ni, korang tanggung la... aku nak tunggu apa komen nik ajis pasal hamlau sekor ni, agak-agak korang ada tak komen dari si tua kutuk tu...?

5 comments:

Anonymous said...

SURUH DIA BELAJAR AGAMA BALIK. DAH TUA TAK FAHAM -FAHAM LAGI.

Anonymous said...

betul la tu.. itulah natijahnya kalau berguru dengan sijahil.

Anonymous said...

hahaha tu namanyer taik judi...

Anonymous said...

Subhanallah...aku rase dia nak kena azan ngan qamat lagi sekali kot...dua2 belah telinga...

Anonymous said...

beli lagi nombor .... ingat mati douh!! Bodoh sape yang undi dia ni yang bodoh