Anwar Berlakon Lagi, Adeehhh Sakit Tulang Belakang Ku.


Dia berlakon lagi, anwar batalkan lawatan dua hari ke penang kerana sakit tulang belakangnya berulang... pehhh baik punya berlakon, tutuh jubo tak sakit tulang belakang, main pelacur, tak sakit tulang belakang, pi berkempen di sarawak tak sakit tulang belakang, tapi bila dengar polis nak panggil dia untuk soal siasat lagi sekali, dan-dan tu la sakit tulang belakang.

Sakit tulang belakang di rasakan oleh anwar selepas dia balik dari london, agaknya banyak sangat main dengan pelacur mat salleh untuk release tension pasal pkr kalah teruk di sarawak, jangan terpedaya dengan tipu helah anwar tu, dia tak pernah sakit belakang pun, kalau sakit pun pasal dia jatuh kuda, bukan pasal kena terajang dengan rahim nor.

Memang hebat lakonan anwar ni, sampaikan dalam fb dan twitter pencacainya siap doakan dia supaya cepat sembuh dan boleh jadi pm... haaahaaahaaa kepala bapak korang. percayalah sakit tulang belakang tu akan reda kalau-kalau mahkamah buang kes liwatnya (tak mungkin berlaku) atau jam omega yang dikatakan ada dalam simpanannya itu dia dah dapat cari ganti, itu jam segala penyakit dah sembuh....

Comments

Anonymous said…
JANGAN GELAK KAT DEPA YANG BENGONG TU. SEPATUTNYA KITA BAGI MOTIVASI, SURUH DEPA SEMBAHYANG HAJAT DAN BACA YASIN, PASTU DOAKAN AGAR PELAKUN ANWAR TU GILO MEROYAN, TENTU DEPA AKAN BUAT TIAP-TIAP MALAM. PASTU KITA AKAN TENGOK ANWAR SAT AKAN MASUK WAD GILO SAT AKAN MASUK WAD SAKIT TULANG BELAKANG.
MEMANG ANWAR SAKIT TULANG BELAKANG KERANA KES LIWATNYA AKAN DIBICARAKAN TIDAK LAMA LAGI. KITA JUGA PATUT BAGI MOTIVASI AGAR DEPA PAKAT SEMBAHNYANG HAJAT DAN DOAKAN PEMBOHONG KES LIWAT ANTARA ANWAR DAN SAIFUL KENA LAKNAT ALLAH DAN MENJADI LUMPUH SELURUH BADAN. KEMUDIAN KITA AKAN TENGOK APA AKAN JADI KEPADA ANWAR AKIBAT DOA PENYOKONGNYA. GALAKAN JUGA KEPADA PAS UNTUK BUAT PERKARA YANG SAMA.
Anonymous said…
Memang hebat la lakonan al-jubori ni.. Memang betul la dia ni raja drama.
Anonymous said…
Tak baik tau hampa dok cakap macam tu,dia la satu satunya pemimpin yg akan membawa semua umat kedua alam..depan belakang..kami orang tanjung cukup hormat pada dsai ni..lani kami dengak kata dia dok try lim guan eng pulak..tau la jubuk putih.
Anonymous said…
Gua adalah pesakit tulang yang agak kronik.
Kalau sakit datang menyerang, bukan kepalang sakitnya, duduk, berdiri, baring, apa sahaja gerakan memang tak boleh, seakitnya menyentap seluruh badan. Tanyalah sesiapa yang benar benar sakit belakang ,,,

MEMANG BABI LU ANUAR
Hulubalang Melayu said…
Al juburi sedang membawa anak-muda melayu ke arah kesesatan..marilah kita bersatu untuk membela anak bangsa kita dari terus hancur di muka bumi Malaysia ini...
kita mulakan dengan laungan:

HIDUP ISLAM!!
HIDUP UMNO!!
HIDUP MELAYU!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID