Breaking News
Loading...
April 2, 2011

Info Post
Ayat pertama anwar bila vcd lucahnya tersebar, "wajahnya memang seperti saya, tapi perutnya lebih buncit dari perut saya" terkini, sumber dalaman pkr memberi tahu, anwar sekarang berusaha keras 'mengempiskan' perut yang agak boroi sekarang. dalam banyak acara-acara yang dianjurkan pkr, anwar memilih untuk menjamah sedikit saja makanan yang dihidangkan penganjur terutama waktu tengah malam selepas selesai ceramah.

Ini ada kaitan dengan dakwaan anwar bahawa org yang didalam video itu lebih buncit perutnya dari beliau. jika penyiasatan mengambil masa terlalu lama, tidak mustahil anwar menyelak bajunya pula selepas ini bagi menunjukkan perutnya yang 'kempis' itu. jangan dikesampingkan sama sekali kemungkinan ini.

Bagi orang terdesak seperti anwar, beliau berpotensi melakukan apa saja bagi menguatkan penafian beliau ttg kaitan dengan video tsb. berbohong telah menjadi 'makanan' ruji anwar. walau pun bukti saintifik mampu menepis hujah anwar, anwar tidak peduli. tujuan beliau hanya satu, membuat kekeliruan di kalangan masyarakat.

Mengenali anwar, beliau memang cukup menjaga penampilannya. x-pkr pernah menulis anwar ini metroseksual, lelaki yang cukup menjaga penampilan dirinya. lantaran itu, penulis tidak terkejut jika ada laporan anwar mengunjungi spa. beliau memang ada berkunjung ke sana terutama bagi mendapat rawatan pembersihan muka (facial).

Jadi jamu apa yang digunakan anwar untuk kempiskan perutnya tu? share la sikit dengan hadi dan mat sabu, perut depa tu pun buncit juga... haaa...haaa...haa... baca lanjut di x-pkr.

2 comments:

Anonymous said...

Perut bisa dikempiskan... anwarporn punye anu boleh kasi dikempiskan ke bile nmpk bontot lelaki ngan apam amoi? Balut banyak2 ngan tisu kot..

Kah kah kah kah kah

Lagi satu, org yg pernah menonton video seks tu bgtau 'batang tak malu' anwarporn tu satu bulu pun xde (dicukur daaa), kalau nk selamatkan diri, pasni anwarporn kene cari minyak tumbuh bulu byk2 le sblm terkantoi dlm siasatan Suruhajaya Diraja lak nnt kan.. kan..

Kah kah kah kah kah

Baru le betul ayat "muka nmpk macam saya, berdiri pun macam saya, batang besar mcm saya, TAPI SAYA PUNYE LAGI BYK BULU!!!"

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Tengok fizikal saiful tu,dia muda,tegap dan lebih bertenaga jika nak dibandingkan dengan anwar,pasti anwar tak dapat melawan dia kalau saiful mengelak dan melawan,melainkan mereka lakukan perkara ni atas suka sama suka.lainlah kalo ade lg 2,3 orang pegang saiful..sedangkan kalo perempuan dirogol perempuan pasti akan meronta n cube melawan,yelah mana ada orang yang sanggup dirogol,pasti mereka akan meronta cuma kudrat tenaga perempuan ni lemah berbanding lelaki..ini hanya dari pandangan saya mengikut dari segi logik..Saya tidak menyokong mana2 pihak..saya lebih suka menjadi pemerhati saje..jika anwar atau saiful besalah kita mohonlah pada Allah agar mereka insaf..insyaallah