Breaking News
Loading...
April 6, 2011

Info Post

Pkr, wan azizah dan pencacai pembangkang pertikai kenyataan ketua polis negera, dalam kenyataannya igp mengatakan video yang di serahkan oleh datuk eskay itu adalah tulen, tampa membaca apa maksud yang tersirat di sebalik kenyataan igp itu, pembangkang pertikai kenyataan igp yang di anggap bodoh.

Kat sini silapnya igp, kenyataan yang di keluarkan tu terlalu berlapik senang cerita, kenyataan dia tu tak mahu mengaibkan orang, jadi perkataan paling sesuai untuk dia kata ialah "video itu tulen" pada pandangan aku (baca pandangan aku) mungkin igp nak sahkan yang betul pelakon dalam video itu adalah lelaki y tapi di sebapkan dia nak jaga air muka keluarga lelaki y itu, maka dia kata la video itu tulen, maksud tulen itu pada aku ialah, betul lelaki itu adalah lelaki y, mungkin maksud tulen itu bukan pada kualiti video tapi lelaki yang ada dalam video itu. pembangkang dah tak ada point maka di makinya nye la igp, depa kata igp tak paham la, tak reti la, itu la, ini la.

Tapi apa pun semalam dah terbukti wan azizah dah kantoi depan wartawan, bila wartawan tanya mana jam omega tu, wan azizah tak boleh jawab... haaahaaahaaa....

3 comments:

Anonymous said...

itulah dia pembangkang, dapat macam tu punya baik ketua polis negara pun diaorang kata dia jahat lagi, tak tau la apa nak jadi dengan diaorang ni.

Anonymous said...

dlm filem p ramlee kan ada ayat .."cakap biar terang"..kenapa igp tak mau cakap terang2.biar jelas..takut ke?nak takut apa kalau video tu memang betul2 tulin..kan oarang dah cakap dan kata macam2...

Anonymous said...

kerja polis - siasat dan lengkapkan kertas siasatan.tu je.nak dakwa bukan polis,tapi pendakwaraya..
tulin di sini maksudnya..
1.video
2.pelakon lelaki
3.pelakon wanita.
4.ada katil..
bukan soal nak perangkap sipelakunya.
tapi nak dedahkan sikap buruk pelakunya yang dikatakan dsai