Breaking News
Loading...
April 9, 2011

Info Post
PKR memang tak boleh hidup di sarawak, petang tadi aku jalan-jalan ke kampung bintago dalam dun satok, tak ada apa yang menarik di situ, sampailah aku jumpa dengan petugas pkr di sana, aku ingat jentera tempatan, rupa-rupanya jentera import, mamposs rupenya pkr tak ada jentera pilihanraya, depa import jentera dari selangor, pkr cabang petaling jaya selatan.

Kesimpulannya di sini, pkr memang tak ada jentera di sarawak dan pkr tak percaya pada anak tempatan, kalau pkr percaya pada jentera tempatan, dah tentu depa pakai anak tempatan, macam mana nak perintah sarawak, kalau bab gantung poster pun depa dah tak parcaya pada anak tempatan.





4 comments:

pemuda tanjung malim said...

bro, aku pun dari semenanjung..kena import juga ke serawak, bantu kat geng kita kat sana...ramai beb..

patutnya semangat mcm ni la kena ada...baru pejuang yg disiplin bro..sanggup ke sana demi perjuangan...penting ni bro..kena faham konsep perjuangan ni...

yg baik kita ikut la...

semoga BN menang di Serawak..

hafiz said...

PKR kat semenanjung pun takde Jentera la..Semua orang PAS & DAP jer..

Anonymous said...

laa... ye ke tak de jentera, tapi macam mana pulak pkr boleh ketuai kerajaan selangor, maknanya pas dan dap di kuda kan la oleh oleh pkr ekk..

Anonymous said...

BN lagi tak de jentera.... sampai Panggil Najib dtg kempen.... Muhyidin dan terkencing.....