Breaking News
Loading...
April 8, 2011

Info Post
Nyahhh...nyahhh...nyahhh... milo suam bloger pakatan kantoi besar beb... dalam blog dia, dia kata taib mahmud pakai bomoh yahudi, memang penipu betul la budah nyahh ni, mana ada taib pakai bomoh yahudi laa beb...

Itu la kalau tak tahu, jangan memandai-memandai nyahhh oii... 30 tahun taib perintah sarawak takan la taib pakai bomoh sorang je, dalam gambar tu yang milo suam sebenarnya tak tau, lagi dua orang tu yang duduk sebaris dengan bomoh yahudi tu pun bomoh juga, aku di paham kan taib pakai tiga orang bomoh, yahudi, nasrani dan majusi, tengok lah gambar yang di keluarkan oleh budak nyah tu.

Nyahhh oo...nyahhh dalam nyahhh..nyahhh kau pun percaya juga ye kau dengan bomoh ni, Astafirullah.... tobat la woii...

lagi cerita milo nyahh...nyahhh kantoi. klik sini.

2 comments:

Anonymous said...

Huaahuaaa lawak giler siol. Ngam2 ada yahudi, nasrani dan majusi.

Anonymous said...

naper x tunjuk video tu sekali bro?? heheh