Breaking News
Loading...
April 7, 2011

Info Post

Macam mana nak jadi calon, macam mana nak jadi wakil rakyat, kalau hutang pun tak mampu bayar, aku di pahamkan calon pas muara tunag ada hutang tertunggak dengan amanah ikhtiar malaysia, aku akan dapatkan detail nya nanti, di katakan norini buat pinjaman dengan amanah ikhtiar malaysia sebanyak 3 ribu untuk buat meniaga.

Masa buat pinjaman tu mulut manis, kata nak bayar ikut tarikh yang di tetapkan , tiapi bila dah dapat, bila meniaga dah masyukk... lupa segala janji yang dia buat masa merayu nak pinjam dulu, bayangkan la kalau dia menang dan jadi adun, agak-agak korang la dia kotakan ke janji-janji yang dia buat masa berkempen?

Bila aku teringat balik, kes noraini ni aku teringat kes salleh man adun permatang pasir, perangai dia pun sama jugak la, dia buat pinjaman tekun, pun tak bayar jugak.

1 comments:

Anonymous said...

Cuba siasat AIM ni aku tengok banyak yang mengendalikan AIM ni terdiri dari kaum hawa tudung labuh aka musibat hawa PAS sebab tu la yang dapat pinjaman asyik asyik musibat tudung labuh dengan kopiah putih tu je.