Breaking News
Loading...
April 6, 2011

Info Post
Mana karpal nak letak muka apa bila idea dia di sanggah oleh wan azizah, karpal punya idea untuk ajak seluruh ahli parlimen tak kira pembangkang, bn dan bebas untuk sama-sama menonton video lucah anwar, pada mulanya seluruh ahli parlimen bersetuju hanya menunggu keputusan speaker.

Tapi semalam wan azizah depan wartawan menyanggah permintaan karpal itu, kenapa ? jawapannya simple je, wan azizah sebenarnya malu besar bila betul lelaki yang dalam video tu adalah suaminya.

Kalau korang tengok berita tv3 semalam, terang-terang wan azizah dah kantoi, dia kata dia simpan jam omega anwar, tapi wan azizah lupa, sebenarnya jam omega tu ada pada eskay dan eskay dah serahkan jam tu pada polis sewaktu dia di panggil untuk soal siasat, kat situ je dia dah kantoi...

Korang tengok lah sendiri clip video ni, nampak wan azizah kantoi, tengok minit 25:10 hingga 25:45, wan azizah menggelabah bila ada wartawan mintak dia tunjukan jam tu, dah tau terkantoi, depa cepat-cepat nak habis kan pc tu kononnya nak rush ke parlimen, kalau dah tahu tak ada masa, buat apa nak buat pc, buat la time korang free... apa pun memang dah kantoi dah...


4 comments:

Anonymous said...

ada lagi kantoi, DSWA kata badan lelaki dlm video tu tak sama dengan anwar kerana anwar dlm penjara dia exercise, walhal dulu DSWA juga yang menuduh Anwar sakit tulang belakang, diracun dgn arsenik dan disuntik virus HIV. Kalau dah sakit teruk sampai nyawa-nyawa ikan, macamana boleh exercise pulak?

Mohd Fairuz Mat Zin said...

Maka, perlu ke buat PC sampai sejam lebih ? 25 minit tu dh cukup panjang dh.

bukan excersice mcm kat gym .. kira cam fisioterapi la .. aduii

oh malaysiaku said...

apa yg si MB khalid gagap merapu tu, dia bagi kuliah agama ke, atau tentang ekonomi ke? tak faham lah.

kesian tengok muka wan azizah dan nurul izzah tu, pucat dan tak bercahaya langsung. apa nak buat anwar tu pemimpin pakatan pembangkang dan bercita-cita nak jadi PM sebab tu rakyat nak tau kebenarannya! kan ke itu MENCARI KEADILAN utk rakyat supaya rakyat dapat membuat keputusan yg adil dan betul dalam memilih PM mereka?

kalau anwar tu orang biasa, takde siapa yg akan ambek kisah pun. dia nak bebini 4 atau bebini 10 ke, ada 1000 gundek dan perempuan simpanan ke, dia nak main perempuan kat hotel ke atau kat rumah ke, dia nak taruk depan belakang atau ikut lobang roma ke, itu pun kalau dia pandai makan pandai basuh le. abis2 mengadap jabatan agama Islam je!

peguam sekor tu rakyat terutama saya dah tak kisah dah apa dia cakap, dia boleh buat duit dia rembat, apatah lagi dia tau keluarga anwar kaya raya macam qarun, betul tak betul dia peduli apa. mungkin nanti dia boleh guna duit tu buat booking 'syooogam' dengan nik aziz, pemilik 'syurga' PAS. rasanya dia pun takut masuk neraka!

jam omega tu mungkin anwar sedang usahakan supaya pengeluar buat duplicate sebijik macam yg ada kat polis sekarang, siapa tau ... sedangkan video klip kat youtube pun dia boleh guna kabel kasi padam!

Anonymous said...

Beruntunglah si juburi... juburi lanyak punggung, jijah sayang jugak. juburi sondol pelacur, jijah cinta juga... tapi kat akhirat nanti tak taulah mcm mana.. untung ke rugi?