Breaking News
Loading...
April 24, 2011

Info Post
Janji-janji ini bukan datangnya dari bn tapi dari pesuruhjaya pas selangor, hassan ali, dalam ceramhnya di shah alam pada malam terakhir kempen pilihanraya umum lepas, hassan ali yang mewakili pemimpin pakatan haram selangor telah berjanji untuk...:

1. meurunkan 20% cukai pintu di selangor (dah 3 tahun beb... mana diskaun tu)

2. kerajaan negeri selangor akan bayarkan 20 milileter padu air (rumah orang kaya pun dapat air percuma 20 milileter padu, adil ka???)

3. setiap anak yang di hantar ke pusat asuhan, kerajaan negeri akan bayar rm 75 (mana tak ada pun... menipu kaa...)

4. kerajaan pakatan haram akan menangung kos perkahwinan bagi anak-anak selangor (nak menipu pun agak-agak la)

5. anak-anak yang masuk tadika akan di bayar satu kepala rm 50, tiap-tiap bulan (tak ada.. menipu)

6. dapat masuk universiti, kerajaan selangor akan bagi 1500 cash, (tapi hassan ali tak bagi tau, kalau gaji ibu bapa lebih dari 1500 sebulan, anak tu tak dapat bantuan.)

7. kerajaan pakatan haram akan pastikan setiap rakyat selangor akan memiliki rumah sendiri (dah berapa banyak projek perumahan kos rendah dan sederhana yang kerajaan pakatan haram buat di selangor???)

8. menurunkan statistik jenayah di selangor (menipu... selangor masih jadi juara indeks jenayah di malaysia)

9. memerangi habis-habisan pelacuran di selangor (bapak ayam jadi exco, boleh hapuskan ke pelacuran? rumah urut tumbuh macam cendawan)

Tak percaya korang tengok sendiri video ni, janji-janji yang di buat oleh manusia munafiq bernama hassan ali yang sekarang ni menjadi pencacai dan pembasuh berak pkr dan dap di selangor.


7 comments:

rahman said...

tawaran2 haram ni tak ke rasuah namanya....mana janji haprakmu hasan ali....

Anonymous said...

Janji Akan di kouta kan lepas pilihan ray a Akan datang.penal pertama baru nak stability kan pentabiran .penggal kedua br nak implementation .tu yg diucapkan elm pelihanraya Akan datang.... Jade bpg lah peluang utk kami.......hahahaha .....statement tu lah Akan di pakai nnti! So kpd rakyat selangor terima la lg pakatan rakyat.

Anonymous said...

Hassan Ali tanggong lah segala dosa2 kerana menjadi munafik. Sekarang nampak sangat yang kau takut dengan DAPigs, sebab kau takutkan mereka lebeh dari Pencipta mu. Dan pada penyokong2 PR gunakan lah otak, ingat senang ke nak penuhi segala janji2 yang telah di buat oleh hassan ali???

Anonymous said...

menyesal sokong PKR .. BN still the best; bnyk buat kemajuan , negara rasa lebih selamat dibwh Najib.
Cakap bikin itula BN.

Anonymous said...

Janji pemimpin pakatan rakyat cakap tak serupa bikin. Selepas berkuasa lepas satu, satu masalah melanda. Bermula masalah ternakan babi yang dibantah, masalah kuil Hindu Seksyen 19 hingga kini belum selesai, kes kematian Teoh Beng Hock yang melibatkan rasuah pemimpin DAP, Isu kalimah Allah, Isu perlantikan SUK baru Datuk Khusrin yang ditentang beberapa pemimpin PR, pembohongan 16 sept yang terbongkar, kes moral pemimpin pembangkang telah menghilangkan minat untuk menyokong pembangkang.

halim said...

ko jawap la hassan dengan apa yang ko dah janji..penipu..penipu..penipu..semoga Allah melaknat kamu dan suku sakat kamu..

Anonymous said...

Billboards besar hendaklah dipasang dimerata tempat diselangor menuntut janji hasan ali. Kalau tak. Mampu potostat dan edarkan disetiap masjid untuk memperingati hasan ali. Mana tau kot kot dia lupa... Hasan ali ni orang melayu, dia mudah lupa