Kote Azmin Tak Berfungsi: Cerita Arsenik Di Jaja Semula.


Pening dengan masaalah yang di hadapi oleh kekasihnya sehinggakan kotenya tidak dapat berfungsi dengan sempurna, banyak masaalah betul kekasaih azmin ni, macam-macam benda yang dia buat satu-persatu kantoi, inilah keberkatan sembahyang hajat.

Dalam cari punya cari isu untuk di divertkan, azmin terjumpa satu isu lama yang kalau di polish balik rakyat boleh percaya, lalu azmin mengatakan sakit belakang anwar yang terbaru kerana dia diracun oleh arsenik semasa dalam penjara dulu.

Lalu bermula semalam, azmin dan para gay dalam pgayr telah menjaja semula cerita arsenik ni, kata mereka anwar sakit belakang pasal di racun arsenik dan ada seorang gay dalam pkr tu kata anwar sakit belakang pasal terlebih makan arsenik.. haaahaaahaaa bodoh punya pgayr.

Comments

Anonymous said…
kalau kena arsenik dia dah lama padam...kalau org percaya benda ni org tu memang bodoh
Anonymous said…
Anwar manusia hebat, dah kena racun dengan arsenik pun masih hidup lagi sampai sekarang.
Mohd said…
Setelah mendengar ceramah adik Azmin, iaitu Umi Hafilda, kita dapat tahu bahawa dulu Azmin pernah sakit buah pinggangnya dan kemungkinan besar satu dpd buah pinggangnya telah dipotong buang. Jadi Azmin pun menjadi lemah syawatnya - kote Azmin dah tak berfungsi lagi.
Itulah sebabnya Azmin telah memberi jalan utk bosnya Anwar memuaskan nafsu isterinya Shamsidar di Tivoli Villa. Kita ada bukti DNA dpd tompokan2 air mani Shamsidar dan Anwar di atas sebuah tilam yg telah diambil di Tivolli Villa itu.
Sedikit masa lagi, Wan Azizah pulak akan menangis2 mengatakan bhw Anwar telah pun diracun dgn Arsenic. Maka orang2 PKR pun akan merasa terlalu hiba dan simpati dan marah dan memaki hamun Kerajaan dan pihak polis .........
Melayu mudah lupa ...........
Anonymous said…
mohd April 25, 2011 2:40 PM

sapa kata pesakit buah pinggang kote tak boleh naik? cuba tonggeng tgk aku selak jubo kau padu ke tak kote aku..

buat research dulu bro bru tulis..
yg lain semua aku setuju.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID