Breaking News
Loading...
April 9, 2011

Info Post
Korang pengundi sarawak toksah dok percaya la dengan manifesto pakatan haram tu, itu semua retorik untuk membodohkan rakyat sarawak, percayalah kata aku, apa yang dijanjikan dalam manifesto tu semuanya retorik bodoh.

Ok katakan lah pembangkang menang di sarawak dan tubuh kerajaan, sudah tentu pkr akan jadi ketua, maka sarawak akan jadi macam selangor, janji manifesto janji tinggal janji, banyak menipu dari yang dilaksanakan.

Antara janji manifesto pembangkang sarawak ialah, merakyatkan ekonomi sarawak, hasil bumi sarawak untuk rakyat sarawak, janji-janji retorik tu sama je la dengan janji bahalol yang di buat oleh pakatan di selangor, sudahnya apa dah jadi? janji tinggal janji rakyat selangor di perbodohkan oleh pakatan.

Banyak contoh yang boleh kita tengok bagaimana kalau pembangkang dapat kuasa, contoh terbaik di selangor, mana penurunan cukai pintu? mana subsidi untuk anak selangor yang masuk universiti? mana elaun untuk ibu tunggal? dah berapa banyak perumahan rakyat yang dah kerajaan pkr dah buat? semua tu membohong je, yang di laksanakan cuma bagi air 20 ml padu, itu pun sampai bankrup anak syarikat kerajaan negeri. ingatlah rakyat sarawak rugi besar kalau biarkan pembangkang berkuasa di sarawak, jadikan selangor sebagai contoh terbaik. janji simple pun mereka tak mampu laksana, macam mana pulak dengan janji-janji yang agak berat seperti dalam manifesto pakatan bagi prn sarawak.

3 comments:

Anonymous said...

Umno Bn pon same,kaki kencing...2x5

Anonymous said...

PR tak boleh dipercayai.Ketua2 PAS,PKR dan DAP tak beradap.Buat fitnah,cakap bercelaru.

Tak masuk akal-hanya masuk PAS baru masuk syurga.Org Arab Islam tak jadi PAS tak masuk syurga kah??

Kami di Sarawak tak akan menerima PR.

Anonymous said...

Kekayaan negeri selangor utk pemimpin pkr, akan jadi jugalah nanti di sarawak, kekayaan sarawak hanya akan berlegar di kalangan pemimpin pkr dan dap, jadikan selangor, penang, kelantan sebagai contoh.