Breaking News
Loading...
April 18, 2011

Info Post

Kata nik ajis, "Penduduk bandar jelas menolak Barisan Nasional (BN) dan memihak kepada DAP tetapi bagi PAS kita gembira sokongan semakin meningkat walaupun tewas kesemua kerusi,"

Jelas nik ajis berbangga cina kafir harbi menang, nik ajis bangga kalau cina kafir harbi perintah malaysia, inikah contoh ulama pewaris nabi yang di bangga-banggakan oleh pas?

Kalau hamlau macam nik ajis ni masih ada, jangan harap la orang islam/melayu boleh bersatu, inilah manusia keparat yang berserban di kepala, tapi hati penuh dengan hasat dengki.

19 comments:

Anonymous said...

HOI BANGANG ORG BANDAR DAN KAUM CINA TOLAK BN/UMNO BUKAN KERANA NIK AZIZ LA TP MEREKA MEMANG DAH BENCI PARTI RAHSUAH DAN PENYAMUM MCM UMNO/BN TU...X FAHAM2 LAGI....ORG KAMPUNG DAN ORG ULU JE LAGI YG MASIH X CELIK LAGI.....

Anonymous said...

nie sekoq lagi mamat yang 'celik' tapi buta sampai kena tutuh jubur pun masih sokong ANUwar: sodap kot rasanya ...tu yang xdapat nak lupakan PKR n DAPing...

pipo said...

Bersih sangat ke pr tu? Tengok je lah kat selangor! Kes Yayasan Selangor dgn PKNS! Itu ke bersih takde rasuah! Ya memang kami org kampung tapi tak pernah bayar 95 % sebelum majlis. Kenduri kahwin pun kita orang dah habis majlis.

inilah dia umat tak sedar diri! Kalau takde kampung takde lah bandar! Dari mana asalnya org bandar. Macamana boleh membangunnya sebuah bandar kalau tak kerana kerajaan bn yang bangunkan...

Jgn fikir orang bandar tu pandai sangat. Kepandaian tidak diukur dgn akademik dan jawatan semata- mata.Paling ramai org ada kelulusan kena tipu dek janji manis PR tanpa memikir masak- masak. Hanya menyokong mengikut emosi .

Anonymous said...

jangan marah pada si anon 4:45 pm tu, dia rela dalam terpaksa mempertahankan nik aziz pasal takut nanti tak dapat masuk syurga pas ...

Anonymous said...

anon 4.45 tu sbnarnya monyet PKR/Pas

Anonymous said...

anon 4:45 tu bukan aper takut tak dapat masuk syurga, sebab nik ajis kata dia ada kunci pendua nak masuk syurga tu... hehehehehe

Anonymous said...

Jauhi PAS kerana ajarannya membawa ke neraka. Nauzubillah.

||Aku Pemikir|| said...

Salam bro,

aku dah kembali dalam dunia blog setelah tinggalkan sebentar

minta di letakkan link aku kembali dalam blog taiko, thx byk bro

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/

Anonymous said...

woi bongok terima je la hakikat org melayu dah kembali pd UMNO. golongan2 yg bebal je masih sokong PAS nih.paham??dulu zaman reformasi bolela..nak kelentong budak2 muda. skrg semua dah pandai2 dah, tak tertipu dgn anwar OMEGA tuh!!

ayuh kita tentang PAS dan kafir harbi habis-habisan. perjuangan kita ini jihad!!!

Anonymous said...

Persepsi menjadi ahli PAS yang merasakan diri lebih islamic dari orang yang diluar PAS seperti yang banyak berlaku dan masih berlaku, contohnya artis yang tiba-tiba terjun ke dunia PAS secara membabi buta sebenarnya adalah orang yang paling jahil kerana tidak membuat kajian terlebih dahulu hala tuju PAS dan hanya mempercayai bulat-bulat akan kara-kata Nik Aziz & Hj Hadi yang kita tau bermasaalah. Sebab itu kita tidak patut berasa hairan PAS boleh memesongkan mengikutnya dengan apa saja ajaran yang bertentangan dengan ajaran Islam kerana kebanyakan pengikutnya ada lah orang yang jahil tentang Islam, hanya bertopengkan songkok puteh di kepala. Di akhirat nanti wallahualam....

Anonymous said...

Dah dasar PAS parti munafik no wahid di Malaysia..

Ajak bersatu x amhu..ego..tongong...
dengan parti Anti Islam perjuang bagai nak rak..mampos la hendaknya ce[pat2..biar lepas dai x da Melayu dapat bersatu..

Kepada Anon April 18, 2011 4:45 PM..
Hoiii bangang, babi, haramjadah, lahanat..ko yang bangang bahalul tongong lagi biul...

DAP yang menang bukan PAS...yang PAS nak gembira sangat menjilat DAP tue apahal??

Nampak sangat la ko ni buta perut..buta hati..PAS jadi boneka untuk DAP berkuasa jer..untuk kaburi mata2 Melayu Islam mcm ko..

DAP tue x pernah redha dengan perjuangan menegakkan Islam oleh PAS (itu pun klu PAS perjuangkan Islam la) malah anti Islam.

Ko hengat DAP tu bersih suci murni daripada gejala rasuah dan penyelewengan..tgk kes Teoh Beng Hock la bodo...

Sapa yang seleweng?? Paksa si TBH tu bunuh diri untuk tutup kes seleweng yang disiasat SPRM ke atas ADUN DAP..klu bukan DAP sendiri...

Dasar cakap guna kepala lutut la ko ni!! haittt pttuiiiiih.....

Anonymous said...

Anon 4:45 ambo nak tanya 20 tahun nik aziz memerintah kelate berapa butir sejid dia buat untuk bangun isle? Sebenarnya gulungan demo daripada gulungan busuk hati dengan kemajuan bangsa sendiri sikit pun dak nampak berjuang untuk negak Islam,...negak isle adalah. Sokong benar cina DAPing lain X bila anak beranak demo mati panggilah cina DAPing mandi manyat dan baca talkin, kan molek gitu

Aku said...

Anon 4:45 pm telah menghina org kampung dan org Ulu

Anonymous said...

Sebagai pemerhati...( luar Malaysia)
nampak nya PAS bukan parti politik
yang menegakkan Islam....malah jauh dari itu. Mereka cuma gunakan Islam untok mencapai cita2 politik mereka.Tak nampak cahaya Islam pada PAS...tapi nampak dari jauh cahaya Islam pada UMNO.

Anonymous said...

anon 4:45

Bodoh dan Bangang punya Melayu

Lu mau tau kenapa Orang Kampung sokong BN... sebab mereka sedar nikmat di bawah BN

Sekarang harga getah mencecah sampai RM7/kg. Kalau 1 hari noreh dapat 100kg, bermakna pendapatan mereka RM700/ hari, selebihnya lu kira sendirilah orang bandar yang pandai pandai ni ... itu belum sawitnya lagi ....itu sebabnya kami orang kampung tidak kufur nikmat

kecuali lu duduk Kedah dan Kelantan l......

Duduk bandar gaji RM3000 berlagak macam gaji RM30000 ... pooraahhh ,, rasuah konon ... kalau bapak lu diberi jawatan MB aku rasa lagi besar bapak rasuah ....

Anonymous said...

ALAH ORANG CINA SOKONG PR SEBAB PERKAUMAN.....ORG CINA NK MEMERINTAH.

Anonymous said...

Si bangang Anon 4:45

BAca dan fahamlah artikel tuan punyer blogger ni...aada ke dia kata kerana n.ajis cina lahanat tu cina serawak sokong DAP?

di cakap konsep ukhuwah muslimin lah bangang!!

kan dah dapat bangang!!

anti bohmau said...

DET,

sesetengah penyokong pembangkang di Malaysia ni kadang2 tak tahu ujung pangkal isu yg diperdebatkan. kerja nak bangkang sj walaupun pada perkara2 yg membawa kebaikan. bab pertahanan negara, pendidikan & ekonomi rakyat yg nak dimajukan, banyak yg mrk tak paham tapi nak bangkang jugak2.

"aku bangkang sbb aku tak setuju!
aku tak setuju sbb tu aku bangkang"!
tu la modal pembangkang.
asal tak setuju ja, bangkang!
asal bangkang ja, tak setuju!

takde benda lain!

kalu bagi cadangan konkrit takpa la jugak. tapi kalau bangkang sebangkang2nya tanpa cadangan bernas, apa paedah?

begitu jugak yg suka menyokong pemimpin mrk membuta tuli.

at least penyokong bn hentam jugak pemimpin2 mrk yg buat salah. kita bukan hipokrit mcm juak pas di atas nun!

hoi anon 4:45 PM,

don't think that when we are in the kampong wearing shabby clothes, moving around on foot, on the verge of the jungle & we support the government, you consider us stupid!
being the opposition doesn't mean that you are wiser than any of us. you might have seen some bad things but we've seen many good things done by the government, too many.
we want peace, stability & conducive environment to be able to pray to Allah The Al-Mighty daily! we also want to work without any chaotic conditions & retire in tranquility.
& even if we are in the remote area, internet access is available & we know much more than you know what's happening around us, about the world!
the opposition still see the kampong folks wearing 'cawat', right???? pity you guys!!

Anonymous said...

orang bandar konon..duduk rumah mcm sarang burung merpati..kereta berjemur siang malam...kereta pun lekeh je...tak ada apa pun yg hebat kat bandar tu...kalau waktu maghrib pun masih berlonggok kat pusat membeli belah dan warung2 makan tak ada gunanya juga tunjuk pandai..yang kaya2 bangsa lain juga...awk duduk bandar mcm tu juga