Breaking News
Loading...
April 24, 2011

Info Post

Adalah dengan segala hormatnya PERKASA menyeru seluruh umat melayu untuk bersama-sama kita menunjukan sokongan tidak berbelah bagi kepada utusan malaysia yang kini tengah di serang dan kecam hebat oleh dua parti cina iaitu mca dan dap.

Mari kita turun berkumpul beramai-ramai menunjukan sokongan terhadap akhbar utusan dengan berhimpun di hadapan pejabat mca, jalan ampang pada jam 3 petang, esok (isnin 25/04/2011).

Jangan biarkan utusan bersendirian dalam memperjuangkan agenda melayu, utusan malaysia adalah hak orang melayu yang perlu kita pertahankan.

16 comments:

Anonymous said...

ayuh kita hajar cina keparat dan pada masa yang sama kita lancar 1b1m

Anonymous said...

jom kita lancaukan mca dan dap ...

Brain Damaged said...

Bunch of mat rempit racists led by Hitler-wannabe Ibrahim Ali. Babi Hutan.

Anonymous said...

3pm, tak kerja ke korang?

Atau korang dibayar untuk racism?

:)

ikhlas menegur said...

ha ha ha ha mcm pernah dengar ayat diata tp di mana ya...... agak agak le berapa ramai melayu nak turun......aku agak kalau ada yg turun pun semuanya jenis yg dapat nasi bunkus ngan milo tarik.....yg ikhlas nak turus ibrahim kata je kut..... tu la lain kali jgn bagi melayu kecewa dgn melayu......

Anonymous said...

ini semua kerja karut racist perkasa utusan meloya should be shut down

Anonymous said...

banyak jugak spisis babi tunyuk atau nama saintifiknya nik aziz yang suka membiarkan bangsanya dihina...

Anonymous said...

korang yang racist ni masih tinggal atas pokok ke? kalo ade masa nak buat tunjuk perasan, baik guna masa pikir macam mane nak cari duit la. kerajaan UMNO-BN yang ko suka sokong tu bergandakan harga pasaran. cuba tanya diri nasi yang ko makan tu harga berpatutan? nanti UMNO-BN ko bagi ko makan pasir hari nanti. otak sakai!

Anonymous said...

ala biasa la...UmNo da nak mampus, so kena la create isu perkauman, wat huru hara...pas tu UmNo akan settle huru hara tu dan jd hero...UmNo/Pekasa ni keparat

Anonymous said...

fru bersiap sedia..melayu nasik lemak nak mengamok...jangan sampai yang datang nanti muka2 mamak kimmak dah la

Anonymous said...

baguslar tu, biar semua melayu pergi buat protest. tak payah kerjalar tu. hari hari duduk saje kat pintu depan bangunan MCA. nanti tiap hari umgok bagi kau nasi lemak dan teh tarik. Perkosa Ali duduk kat rumah enjoy aircond dan tengok kau orang bodoh tunjuk perasaan and dia pulak kata "memang bodoh punya budak, saya cakap saje semua ikut"....

Anonymous said...

Setuju yang amat.

Anonymous said...

ada perhimpunan ke? tak nampak pun satu lalat UMNO?
no DPM kata utusan suara melayu..mampui la, kawan kawan melayu ku semua baik baik belaka..
kalo betul suara melayu, DPM nak korek kubur kot, nanti PM bagi C4 habis dia, semua lalat keluar dari perut..HAHA

Anonymous said...

there's only one way to solve malaysia's problems. ship all chinese and pigs back to china (in 1 ship).
after we're done with that, we ship back the indians back to kerala in the saris they came in.

Anonymous said...

dont forget have to ship the malays too cause they are foreigner too..leave the orang asli here.

Anonymous said...

orang kaya lagi kaya, orang miskin lagi miskin...
kerana orang bodoh macam awak...
1 bodoh 1 malaysia...