Breaking News
Loading...
April 7, 2011

Info Post
Semalam pkr memulakan kempennya dengan langkah sumbang, ceramah pkr di dun satok hanya di hadiri oleh jentera pilihanraya pkr sahaja, tak ada penduduk dan pengundi nak datang dengar ceramah pkr.

Kedatangan sam ketot tak mampu menarik crowd walaupun cerita-cerita fitnah sam ketot tak kurang juga panasnya, pada aku senang je, orang sarawak dan satok tak minat nak dengar cerita-cerita fitnah. banyak cerita-cerita merapu yang di ceramahkan oleh sam ketot semalam, malah ada yang angkat kaki bila sam ketot mula berceramah mengenai isu rasuah, kata sam ketot, taib mahmud telah merasuah pengundi di batang ai masa prk hari tu, jutaan wang ringgit telah di taburkan oleh taib mahmud sewaktu prk lepas, senang cerita kaw-kaw punya sam ketot bantai taib mahmud.

Atau pun kurangnya orang datang nak dengar ceramah tu ada kaitannya dengan calon pkr ahmad nazib yang ada kes hamilkan anak dara orang, itu aku tak pasti, tapi kalau itulah sebapnya, aku sarankan calon pkr tu segeralah tarik diri sebelum banyak lagi cerita-cerita dan bukti mengenainya di dedahkan.

2 comments:

Anonymous said...

elok tarik diri dari hilang wang deposit rakyat sarawak tak mau pkr, dap dan pas.

Anonymous said...

kalo macam ni la gaya nye, sah-sah hilang deposit.