Sah...Memang Anwar Masukan Koneknya Ke Dalam Jubur Saiful.


Pembangkang tak perlu spin cerita ni lagi, segala-galanya telah terang, memang anwar telah memasukan koneknya kedalam lubang jubur saiful dan anwar pancut dalam lubang jubur saiful, air mani yang di jumpai dalam lubang jubur saiful sepadan dengan dna yang di ambil dari tiga bahan bukti, tuala, botol air dan berus gigi... haaaahaaaahaaaa bulan depan anwar akan masuk penjara sungai buloh. lagi 20 tahun dia keluar...

Kalau korang baca dalam laman web keldaian daily, tak ada sekor pun dari peguam bela anwar berani pertikaikan dna itu memang sepadan dengan sample yang di ambil dari lubang jubor saiful, peguam-peguam anwar hanya berani buat technical argument yang bodoh-bodoh.

Apa pun kita semua kena ingat, ini semua kuasa ALLAH TAALA, pas yang buat sembahyang hajat mintak ALLAH tunjukan kebenaran, maka ALLAH makbulkan permintaan korang, so terimalah kebenaran ini dengan hati yang terbuka.


Comments

Anonymous said…
mana la keluarga anwar nak letak muke bila sekali lagi mahkamah dapat buktikan yang anwar memang peliwat, mesti pak wan menyesal gila restui wan azizah kawin dengan anwar, kalau tau macam ni nak jadi aku rasa confirm pak wan tembak anwar masa dia bawak lari wan azizah kawin kat siam dulu...
Anonymous said…
jubur jijah dah loose pasal tu dia cari lain kot
Anonymous said…
Kan aku dah kata si Nuar 2 mmg kaki jubor dari dulu lagi. Si Jijah ikan sepat kering dah lama menopause dan dah loose depan blakang. Pasai 2 lah si Nuar rakus cari pantat dan jubor kehulu kehilir. Nak jadi PM keluarga sanggup dia gadaikan.Manusia yg berperangai songsang mcm ni, silap2 jadi haruan makan anak. Nurul!!!, ko pun hati2 sikit. Kepala BAPAK ko 2 bukan betul sangat. Ya Allah! ko turunkan lah adzab terhadap manusia IBLIS ni!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID