Breaking News
Loading...
April 2, 2011

Info Post

Kata khalid samad, beliau menerima aduan daripada pihak pengurusan sebuah kilang percetakan di Seksyen 23 di sini apabila timbunan komik tersebut dijumpai minggu lalu dikilang tersebut yang diletakkan oleh individu tidak dikenali.

Khalid mendakwa, beliau didatangi pihak pengurusan tersebut membuat aduan menyatakan kebimbangan kerana komik itu sudah mula diedarkan kepada pekerja kilangnya oleh individu yang tidak bertanggungjawab.

“Penyebaran komik lucah ini merupakan satu corak politik yang kotor dan lebih menjijikkan lagi, saya dapat maklumat ia didalangi Pemuda Umno Bahagian Shah Alam,” katanya kepada pemberita dipejabatnya di sini hari ini.

Mak aii... senang nye tuduh orang... aku cabar khalid jangan setakat buat laporan polis sahaja, korang suka sembahyang hajat kan so kau buat sekali sembahyang hajat, biar ALLAH turunkan bala kepada siapa yang menjadi dalangnya, itu pun kalau khalid berani laaa.... khalid minta ketua umno bahagian shah alam mengutuk dan menafikan dakwaan nya itu, kalau ketua umno bahagian shah alam nafikan pun, kau tetap tuduh juga kan...

3 comments:

Anonymous said...

main tuduh je khalid gereja ni,kalau ada bukti serta video penglibatan UMNO kes komik tu..pi buat report polis tak payah duk bising jer nak buat gempak padahal sebenarnya hanya mainan khalid melariskan komik tu

Anonymous said...

Khalid mesti punya pergi gereja dan buat confession dan paderi di situ kata dah dapat ilham, itu semua kerja UMNO jadi setelah dapat ilham dari paderi, khalid gereja terus meroyan bahawa UMNO lah bertanggung jawab. Dia pergi gereja bukan nya syarikat printing. Sudah lah khalid jangan lah asyik dok main petik nama UMNO kalau nak buat fitnah tu patut patut je lah.

Neilkie69 said...

Bagaimana pula dengan komil tentang DUN PERAk tenpoh hari? Ada YBYB PKR buat penyatan sebagai mana hari ini.Dasar Yahudi, bila orang buat semua tak boleh tapi bila puak mereka buat semua ok....dasar hati HJ