Breaking News
Loading...
May 21, 2011

Info Post

Pehh... ada cerita panas dan terbaru eli wong si ratu bogel yang menjadi penyedap khalid gagap, cerita panas yang betul-betul boleh mengegarkan negeri selangor, dengan tersebarnya cerita ni aku yakin khalid gagap akan masuk wad icu... pehhh sama-sama kita tunggu, tak lama lagi akan meletup lah cerita panas ni.

Cerita panas apa tu? adakah vcd eli wong? adakah gambar terbaru eli wong? haaahaaa aku tak leh bagi tau lagi... korang tunggu je bila tiba masanya, benda ni akan meletup di selangor.

8 comments:

Anonymous said...

sepatutnya dia ni dah letak jawatan.jaga maruah.
tapi pakatan rabak nak dia kekal. pas pun sokong je siap peluk2 lagi seorang takde moral camtu.
ish..apa punya pemimpin daaa.

Anonymous said...

mana dia mau letak jawatan Boss besar (cnuar) PKR x suruh mcm dia juga.

Anonymous said...

si bogel wong nie pun china doll anu jugak!!!

Anonymous said...

itu lah PR, kalau kena kat BN, huh x sempat2 semua minta siasat dan letak jawatan, siap suruhanjaya diraja lagi, tp bila kena tang batang idung pemimpin mereka, orang yang sebar pulak yang salah, suruhanjaya diraja x payah membazir katanya, tp bab suruh letak jawatan xde kedengaran langsung. Cakap x serupa bikin langsung. dah terang2 buat sex tanpa kawin pun PAS ckp xpe sebab dia cina, tp CSL pun cina juga, abis kena hentam suruh jwtn, apa punya tuan guru!!!!!!!!!

Anonymous said...

Bro..cer citer..cer citer!! tak sabau ler nak tengok si kalid ga..ga..ga..ga.gggappp tu koma!!

usin said...

kalau ada rahsia besar nyonya tu, kasi pecah saja. dia punya pasal, satu kampung kt hulu selangor nk kena ranap. kasi nasib dia ranap sama. padan muka, nyonya jahat...

eshine said...

apa lah hampa ni tak sudah2 dengan membuat fitnah,hampa ni takut tuhan ke?. buat lah mcm mana orang dah ta percaya kau orang.

mat romeo said...

Walaupun orang mengata macam-macam kat dia... aku memang syiokkk kat dia ni... heeee geremmm