Breaking News
Loading...
May 7, 2011

Info Post

Anwar mengamuk dan meracau di ceramah pas bukit payong semalam, dia semalam langsung tidak mahu mengulas tentang video sex lakonannya dan jam omega yang dikatakan oleh wan azizah berada dalam simpanannya, mula saje dia naik pentas, dia terus maki hamun umno/bn dengan mengatakan kerajaan umno/bn menyorok maklumat kenaikan harga barang.

Tak cukup dengan itu, anwar terus melepaskan geramnya kepada najib dengan mengatakan "cilaka punya umno, cilaka punya najib (yang ini tak keluar malaysia kini)" ada berberapa blogger pakatan yang membuat ulasan dalam blog mereka mengatakan yang gaya anwar berucap semalam bagai orang hilang pedoman, jauh dari apa yang mereka pernah lihat dulu, kata mereka, dulu anwar berceramah cool, walau pun ketika tu dia berserabut dengan masaalah tapi dia tetap cool, tapi semalam, memang nampak sangat anwar dalam keadaan gelabah dan berserabut.

Terima kasih aku kepada blogger pakatan yang buat ulasan tu, anda dah nampak kerektor sebenar manusia yang bernama anwar bin ibrahim.

15 comments:

Anonymous said...

semacam je muka sianu tu....macam...?

Anonymous said...

macam apa bro, ayat jangan tergantung.

Anonymous said...

mcm pelakon lah...hahahahahhahhaaa

Anonymous said...

yalah, rasa nya macam ada tengok muka buruk ni dalam video porno lah bro.. tapi di mana ya..?

Anonymous said...

Mana ada barang yang turun di dunia ini , setahu kita hujan saja yang turun.jadi apa masaalahnya.

Anonymous said...

muka dah macam rahsia susuk daging dia orang dah nampak

Anonymous said...

barang naik bisng batang dia naik senyap plak

Anonymous said...

dia dah masok air laa tuuu..mlm ni dia mai teluk gedung indah klang..nak ceramah jam 9 mlm..

Anonymous said...

Mamat dalam video tu bukan dia, kalau pakai songkok baru sah dia...

Anonymous said...

...jumpa aljubur-reid kat ltsm pg td.
adalaa puak mangkuk hayun kepala keretapi dok ikut juburied dia smbil taksub bergambar..bodo tul..

ANWAR SEEKOR
´ö`
´ö`
´ö`

Anonymous said...

Cuba tengok kat ruang mata dan kening dia.... macam tandok syaitan aje , dah tak ada Nur Illahi ......

Anonymous said...

wajah pun seperti orang bersalah... nak sembunyikan wajah sudah terlambat...

Anonymous said...

PENZINA BERMAZHAB KOTERISMEEEE...BN...BUTUH NAIK

Anonymous said...

Sebagai penasihat ekonomi negeri selangor Anwar mesti buat sesuatu tindakan agar harga barang-barang di negeri Selangor tidak naik. Jika berjaya barulah orang boleh percaya. Jangan pandai komplen dalam ceramah saja tanpa usaha yang berkesan.

Anonymous said...

ada pepatah menyatakan... " jinak-jinat burung merpati, jinak lagi burung sendiri. burung merpati di tangkap lari, burung sendiri di pegang berdiri... hehehehe