Breaking News
Loading...
May 2, 2011

Info Post
Buang masa untuk suruh anwar buat ujian poligraf, manusia hamlau kerbau balau tu elok di sambar petir je, baru dia tahu ALLAH itu benar-benar wujud.

Suruh dia bersumpah pun dia tak nak, seribu satu alasan dia bagi, lagi korang nak suruh dia buat ujian poligraf, silap-silap bila dia kantoi dengan mesen poligraf tu, maunya dia jaja cerita satu malaysia, mesen poligraf tu terbabit juga dalam konspirasi untuk menjatuhkan dia. haaahaaahaaa.

Tak payah la suruh anwar pi cek kadar penipuan dia tu dengan mesen poligraf tu, korang tunggu je dia kena sambar petir.
Published with Blogger-droid v1.6.8

11 comments:

Anonymous said...

tak baik hang cakap nuar kena sambar petir, aku bukan apa kalau nuar jadi arang atau batu sekalipun orang pas dan pkr kata yg jadi arang dan batu tu bukan nuar, tuhan telah alihkan nuar kat tempat lain dan akan muncul pada pru13 nanti untuk jadi pm, kan susah sapa nak simpan patung arang batu tu...

Anonymous said...

Anwar mempunyai tabiat Psycho Path iaitu pentingkan diri sendir. Tabiat begini sanggup membelakang keluarga nya sendiri asalkan cita-cita sampai. Anwar sanggup membiarkan keluarganya tanggung malu dengan perangai dan nafsu immoral semata ingin jadi PM. Siapa sanggup melihat PM seorang bangsa Melayu yang kaki bontot. Di mana nak letak muka kepada bangsa asing? Ekonomi Malaysia jatuh pun tak asalkan dia kaya…..

Anonymous said...

A ah..
Yer tak yer gak...

Anonymous said...

Betul la kata ayahanda Tun, nak jadi PM ni pun satu punya penyakit, buat lah satu kampong kat dia dan angkat dia jadi PM. Nak dok sebelah dia pun orang takut, inikan nak membelakang dia, he he he he . Mampoi di buat nya

Anonymous said...

nanti kalau gagal ujian poligraf ni dia kata konspirasi umno pula.

Anonymous said...

BUATLAH APAPUN, TUNJUKLAH SEBANYAK MANAPUN BUKTI, NUAR DAN JUAK2NYA AKAN PUSING SATU DUNIA 360 DARJAH BAHAWA ITU KONSPIRASI UMNO, NAJIB DAN MAHATHIRLAH YG LAKUKAN....MASALAHNYA DGN ORG PAS YG NGAKU PEJUANG ISLAM ITU BOLEH PERCAYA DGN MAKHLUK MCM NUAR....MASYAALLAH..TAK PAHAM TUL...

Anonymous said...

Yop takkan la korang semua lebih percaya pada poligraf yang manusia bikin dari kuasa ALLAH, Kalau mamat yang bersumpah tu tipu ALLAH akan balas kat dia tapi yang pasti nuar yang tipu sbb x berani sumpah

Anonymous said...

ngapa hangpa minta anuar disambar petir... baguh sangatlah tu minta yang bukan-bukan, jika terjadi kat hangpa..camna..hang yang minta nanti DIA bagi masa tu hangpa nak jawab apa... Kat sana Hangpa taulah sapa yang salah... takut hangpa tak dapt jumpa sapa kat temapt yang baguh sebab..... fikirlah

Anonymous said...

Bacul2 UMNO yang suka jadi BATU API bawalah BERTAUBAT, kalau mereka tu amalkan ISLAM, tak perlu nak sumpah seranah orang yang kuat Agama, sumpah seranah akan memakan diri. Tak ingat AKHIRAT kah?

Anti Jumud said...

Mat Anu ni, ko bagi mesin ape pon tak jalan. Die kebal + penyokong bebal. Kalo dah beratus juta duit kapir Amerika depa telan bertahun lamenye, hati pon jadi hitam legam le. Nonaku Azizah pon boleh kate malaun kat video tu mirip laki die, tapi belalai King Size tu takkan mirip kot?! Puak grass root PKR & PAS ni banyaknye school drop, x-serenti, x-jail & keje tak de chance naik pangkat. Rekod buruk belake same macam bos die! Huh!

yes said...

Aku doakan Ameen, begitu juga untuk mu Darul Ehsan. Semoga Allah memberi pada mu apa yang engkau minta atas Anuar