Breaking News
Loading...
May 3, 2011

Info Post

Fatwa terbaru yang di keluarkan oleh ulama yang dilantik oleh anwar ibrahim mengatakan, demonstrasi itu satu ibadah, kerana umat islam telah di ajar oleh Rasulullah supaya berdemonstrasi, kata nik ajis lagi, orang islam di ajar Rasulullah supaya berdemonstrasi sebanyak lima kali sehari, seminggu sekali dan setahun sekali, malah kata nik ajis, isteri-isteri Rasulullah juga pernah berdemonstrasi.

Maka pada pahaman nik ajis ni, demonstrasi adalah satu ibadah yang di ajar oleh Rasulullah dan di tuntut dalam islam. mampos la kalau seluruh umat islam dalam dunia ni ikut fatwa bengong nik ajis ni.. lingkup la islam. korang tengok sendiri video nik ajis ni...


10 comments:

Anonymous said...

Ayyoyyoy KADAWELA..ENNA ACHI DAAA? enna olureran? POCHI DAAA....SIVAJI THRE BOSS DAAA..DAII MACAHN ENNADA SOLLERAN? Baik x mau demontrasi buat thaipusam lagi bagus laaa.

vulcan933 said...

nabi nik ajis keluarkan hadith terbasu.hangat dipasaran

vulcan933 said...

cakap org gila jgn dilayan.nanti kita yg ikut gila

Anonymous said...

Di kalangan orang2 bangang, Nik Ajis yang paling cerdik, pasai tu la dia jadi ketua orang2 bangang..

Anonymous said...

Bangang tak habis si tua wali syaitan ni. demonstrasi adalah tunjuk perasaan kalau lima kali sehari maka dengan Allah swt kita nak tunjuk perasaan? Situa ni buat lah tunjuk perasaan dengan Allah swt lima kali sehari biarkan orang lain bersolat..... bodoh tak habis habis kalau pun nak tahankan kerusi empuk menteri besar tu jangan lah sampai fatwa bukan bukan yang menyesatkan di keluarkan. Bahalol tak habis sebab tu dia suka berkawan dengan syaitan sebab dia adalah wali syaitan.

Anonymous said...

menjerit-jerit berdemonstrasi dalam masjid = satu ibadah..

menahan orang dari bersumpah laknat=satu ibadah...

bekerjasama dgn puak "langkah mayat sebelum islam" =satu ibadah..

menegah wanita sertai musabaqah,suara itu aurat=satu ibadah...

tutup mata telinga nurul izzah jamming main gitar nyanyi atas stage utk tarik crowd= satu ibadah....

Anonymous said...

mcm mane tu....5 kali sehari 1 kali seminggu 1 kali setahun....mcm mane sekali setahun bleh jadi 5 kali sehari???stahu aku 5x solat sehari, 1 kali solat jumaat seminggu, setahun sekali byk bende solat raya, haji ect....nik aziz nyanok.....permergian nik aziz suatu hari nnt maka bermulalah era baru utk pas dan pemergian pas dr pr.....

komandomelayu said...

MAKIN SESAT,NYANYUK DAN BEBAL NIK AJIS KELUAR FATWA IKUT SELERA SENDIRI DEMI DAP KAFIR LAKNATULLAH DAN ANWAR ALJUBURI!

MCM TU JOM BERAMAI-RAMAI PEGI DEMONSTRASI BALING BATU PASTU BAKAR RUMAH DAN PEJABAT NIK AZIZ!!

PAS - PARTI ANGKATAN SYAITAN!

Man dozer said...

Taraf N.ajis ni imam surau aje.Dah samakan Demontrasi dengan sembahyang, lepas ni kalau pecacai PR balik dari demontrasi selepas zuhur dan terlepas waktu, x payah qada dah.

Anonymous said...

dia ni dah sama bengong ngan anwar tu