Breaking News
Loading...
May 2, 2011

Info Post
Sudah aku katakan dari mula tersebarnya video sex lakonan anwar, yang chua soi lek lebih beriman dan lebih berani dari anwar, kenapa aku cakap macam tu? mehh... kita tengok dua gambar di bawah ni.

Cuba korang perhati betul-betul dua gambar di bawah ni, atas gambar dari video sex chua soi lek dan gambar bawah dari video sex anwar.

Sebaik sahaja keluarnya video sex yang dikatakan orang pelakonnya chua soi lek, dalam tempoh kurang 48 jam sahaja dia terus mengaku "ya lelaki dalam video itu adalah saya" kalau korang tengok gambar tu, csl masih boleh tak mengaku lelaki dalam video itu adalah dirinya kerana image dalam video itu sangat kabur. tetapi sebagai seorang lelaki yang berani buat berani tanggung, dia dengan gentle mengaku lelaki itu adalah diri dia dan sedia melepaskan segala jawatan dalam kebinet.

Dan gambar ini pulak di ambil dari video sex anwar ibrahim, bermula dari awal bulan 4 hingga lah dah masuk bulan 5, mamat dalam video tu tak mengaku yang berbogel itu adalah dirinya, walau pun seluruh rakyat malaysia mengatakan "tengok itu anwar ibrahim la", bukan setakat rakyat malaysia, johari abdul orang pkr sendiri pun kata itu anwar, malah datuk nalla yang pernah supply perempuan untuk anwar memuaskan nafsunya pernah discribe macam mana rupe pelir anwar, itu berberapa tahun sebelum anwar menutuh pelacur cina seperti dalam video itu.

Tidak macam csl, anwar menyalahkan orang lain dengan kata itu semua konspirasi politik untuk jatuhkan saya, konspirasi kepala atuk kau, kau sedap-sedap tutuh pantat pelacur tu, bila dah kantoi kau nak salahkan umno, najib dan tun m, gila ke apa manusia yang bernama anwar ni.

Jadi salah atau tidak kalau aku katakan chua soi lek lebih beriman dari anwar, chua soi lek lebih jantan dari anwar walau pun pelir anwar lebih ummphh dan menjadi kegilaan gay seperti milosuam yang berkali-kali melihatnya. haaahaaahaaa....

3 comments:

hangkedee said...

ApaNak jadi dengan penyokong tegar PAS+PKR.sering bersolat hajat tetapi setelah kebenaran terbukti menyalahkan pihak lain.Begitu tahap kefahaman mereka mungkin bala benca menimpa baru nak sedar.Menarik petikan cerita Zul kulim.Antara bencana,Polis,bomba,dan Helicopter bantu mangsa bencana.-Sering menuding jari kepada orang lain tanpa disedari 4 jari lagi menghala kepada kita.selamat beramal.

Anonymous said...

Kau tengok ajelah kepala dia...

Tak kan kepala orang...dekat nak sama besar dengan badan...

Macam kena tempek aje...

He he

Anonymous said...

relex aje muke xbsalah.. pemimpin kaki sondol dpn blkng...