Breaking News
Loading...
May 6, 2011

Info Post
Apa yang aku nak cerita kat sini ialah, gelagat barua-barua anwar yang tak habis-habis kata anwar di fitnah, aku pun tak tau macam mana dia orang tau anwar tu di fitnah ke tidak, mungkin pada mereka, asal je anwar tak mengaku, maka segala tuduhan itu depa anggap fitnah, kalau macam tu kalau la anwar bunuh wan azizah pun, kemudia anwar tak mengaku dan anwar kata ini semua konspirasi politi, maka berdedai-dedailah barua-baruanya menyambut dengan ayat 'anwar di fitnah'.

Tadi ada satu ngo yang gelarkan diri mereka sebagai 'teras' mendesak jawi (jabatan agama islam wilayah) untuk ambil tindakan keatas orang yang menyebarkan video sex itu, kata juru cakapnya "Kenapa pihak berkuasa dilihat bersekongkol dengan mereka yang terlibat dengan amalan jijik (fitnah) tanpa tindakan segera menangani isu penyebaran bahan lucah berdasarkan undang-undang yang sedia ada? "Kami menegaskan bahawa rakyat Malaysia sudah mual dan sangat tersinggung terhadap mereka yang terlibat... mengaibkan keperibadian seseorang, tidak kira siapa pun beliau, semata-mata hanya kerana bernafsu untuk mengekalkan kuasa.

Tapi mamat tu lupa, seluruh rakyat malaysia yang telah melihat video itu, mengatakan itu adalah anwar bin ibrahim, suami kepada wan azizah dan bapak kepada ahli parlimen lembah pantai, nurul izzah, kenapa teras tak minta juga jawi mendakwa anwar yang menjadi pelakon utama dalam video tu? adakah ngo yang bernama teras pengupayaan melayu telah menjadi barua dan anjing anwar ibrahim? pada aku soalnya sekarang ini bukan cerita aib atau tidak, tapi ceritanya ialah, itu anwar, johari abdul pun pernah sahkan lelaki dalam video itu anwar dan aku yakin berjuta rakyat malaysia turut sama mengatakan itu anwar, jadi yang perlu di dakwa dulu bukan penyebar aka pemberi maklumat tapi yang patut di dakwa ialah pelaku zina.

Kenapa teras nak pusing cerita, suruh dakwa penyebar aka pemberi maklumat, tapi dalam masa yang sama, berdiam diri diatas perbuatan anwar main pelacur...

6 comments:

Putra IJ80 said...

Kcian Kuncu2x UMNO nie.,

Buta mata hati.,akal pun mati.

Bila Umno di sabithkan kesalahan ole Mahkamah,

Tak bole ambik tindakan,

Kerana menunggu rayuan.

Sebalik nya bila PR(Anwar)belum apa2x hukuman dh di jatuhkan,

Walhal Mahkamah belum buat keputusan.

Begitu sifat DAJAL n tentera nya yg. tercatit dlm Alquraan.

Anonymous said...

Orang bukan suruh hukum, orang suruh ambik tindakan bodoh, ini lah akibatnya percaya bulat kata-kata kaki jubo nuar berahi.

Anonymous said...

jgn le jadi bodoh bahlul baghal...pelakun tu kite tanya bila si pemfitnah kena sebat 80 rotan ..kan senang je tau siapa pelakun nye bangang

Anonymous said...

klu ada pertuduhan, aku rasa polis hanya melakukan pendakwaan terhadap dato T. Sbb report anwar hanya berkisar pada penyebaran video dan bukan mencari kebenaran siapa pelakon lelaki.

klu pembangkang kata mirip anwar... kenapa anwar tak suruh polis siasat.?

klu anwar tak percaya kepada polis, kenapa dia pergi report polis.?

Jatuhkan qazaf pada eskay..? sejak bila eskay cakap anwar berzina..? bukankah dia cakap, malah dalam sumpah beliau... beliau hanya menyatakan.... " dia dan anwar yang berada didalam bilik.?

pernah dgr ke eskay kata anwar kongkek cina tu..?

nak qazaf... tapi kenapa anwar dok sibuk cari balaci yang berserban mengatakan sumpah eskay tidak sah.?

klu tk sah tp nak qazaf org.. ermm.....

Anonymous said...

..kalu orang biasa kena liwat minda oleh King Kongkek Al Jub tak kisah la..tapi yg pakai serbang pun kena liwat juga tak tahu nak katalah..dulu Hj Hadi berdegar-dedar ceramah ttng Islam tapi sekarang jadi penyokong tegar Anu King Kongkek..sepatutnya dia berkecuali dan biar siasatan Polis selesai..

Bapak Itek

Anonymous said...

halo.....apa hang kata dia tak tuduh anwar berzina..? hang nie tak pas SPM ka atau hang nie org mongolia... dia kata bahawa pelaku dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim video pun video seks buat seks zina laaa dalam erti kata yang lain... apa kebodoh nye mu nie? pelaku penzina dalam video seks bukan sama kaaaa apa laaa.... dah tuduh org... kasi laa bukti.... betoi kaaa dia yang buat.... nie main kat luar jaaa nak buat apa.... bawa gi syarfiah court.... lawan - yang menuduh laaa kena bawa bukti apa pulak yang dituduh pulak... cuba kalau aku tuduh mu curi duit...aku sekian masa dan hari , tempat haaa mcm mana?????

tokai