Breaking News
Loading...
May 11, 2011

Info Post
Seperti yang aku janjikan semalam, hari ni aku akan buat satu pengumuman penting, di mana dengan pengumuman itu akan menentukan untung nasib aku dalam dunia blog ni.

Dan pengumuman itu ialah.....
#
#
#
#
#
#
#
#
#

Mulai pada pagi ini aku akan gunakan perkataan 'pandikutti' sebagai ganti nama anwar ibrahim, sebagai contoh ayat:

Esok ada ceramah anwar di klang, maka ganti namanya anwar ialah,

esok ada ceramah pandikutti di klang.


Contoh lain,

16 may ini mahkamah akan menyambung semula perbicaraan kes liwat anwar, ayat ganti nama anwar ialah,

16 may ini mahkamah akan menyambung semula perbicaraan kes liwat pandikutti.

Ada bantahan....??? kalau ada pun lantak la, ini blog aku.

Sekian itu sahaja pengumuman aku, terima kasih atas kesabaran anda. heeheehee

16 comments:

Anonymous said...

Chisssss..chisssss...bikin penat and saspen jer tunggu ngam2 kul seploh..hahahahah

mike

MasKesumaSari said...

Tahniah kerana memberi suspen terbaik minggu ini. Hahahahah

lagenda said...

Salam Ziarah,

Cayalah Bro Suspen yg mensuspenkan .

Anonymous said...

me tooo.......

SiamangBukit said...

Tahniah kerana masih bersama BN.

Anonymous said...

terbaik bro....!

Anonymous said...

Hormatilah orang sapertimana engkau menghormati diri sendiri. Apakah hina sangat Anwar tu sehingga engkau jugak turut menuruni ke lembah hina sehingga sanggup memberi gelaran yang sebaiknya engkau sendiri pakai. Gunakanlah akal dan agama. Sebagai ahli UMNO, aku rasa eloklah engkau berhenti menulis, kononnya menyokong UMNO. UMNO tidak ada manusia sehina engkau, yang sanggup melabelkan orang lain saperti engkau sendiri.

Anonymous said...

Ada aku kesah?

Anonymous said...

Bro..kalau tak pakai Pandi kutty,
pakai Nai kutty ( anak anjing ) pun boleh..!!!!

eXception said...

Chettt... Bikin saspen je DET ni... Lomah paru-paru deng dongar... Apapun teruskan penggunaan istilah pandikutti tu sbg ganti nama Anwar... He he he he...

Anonymous said...

Cheh! Lepas ni aku dah tak caya kat ko lagi! Baik aku percaya kat pandikutti! hehehe

Anonymous said...

Tahniah DSAI kerana telah diberi penghormatan dan gelaran terbaru "Pandi Kutty" (P.K) oleh rakyat Malaysia amnya. Oleh yg demikian adalah diistihar dan dimasyorkan mulai hari ini bolehlah dikenali sebagai Sheikh Anwar Al-Juburi P.K @ Pandi Kutty

Anonymous said...

Anon 10.28am, kalau sian sangat dgn anwar pergi la sokong dia dan join pkr, ada anwar pernah kesian dengan datuk najib? Jd buat apa kita nak kesian dengan orang yg tak pernah kesian dengan orang lain, kerana umno takut di hina la, 4 negeri tumbang, semua gara2 ada manusia hina macam anon 10.28am tu. Jangan kau ni agen pkr kut.

samasama kita said...

Macam yang kak wan jah kata, leher nampak macam serupa, Macam mana dengan yang bengkok di bawah tu tak cam juga ke?

Anonymous said...

Orang lain mungkin bersetuju. .. Tapi aku tetap dengan nama penuhnya Al Alamah Sahibus Samaah As Sheikh Yang Berhormat Datuk Seri Sivaji Panddykutty anu war berahi al juburi wal puky. .. Termasuk gak. ...

Cilaka sungguh B.A.B.I sekor ni

Anonymous said...

Anon 10.28 am,gampang ko.ko tak pikir lak mulut si DSAI ko tu bila dia hina org.ko tak tgk ke blog pencacai siDSAI tu,apa yg dia org tulis...tak payah ko nak poyo la beb..semak la weiii...