Breaking News
Loading...
May 18, 2011

Info Post
Dalam perbualan aku dengan seorang balachi kanan khalid samad petang semalam, memang sah nik ajis akan letak jawatan sebagai mb kelantan lepas muktamar ini, asalnya perbualan aku dengan balachi khalid samad ni berkisar kepada cerita kongsi yang sedang main kat wayang sekarang ni, lepas tu melalut sampai ke team selangor jual game dan macam mana kurang ajarnya penyokong kelantan sesah penyokong selangor dengan pedang samurai yang tengah lepak minum dengan couple dia burger king seksyen 13 shah alam, tetiba si balachi ni kata...

Balachi: lepas ni umno pening la bro....
det: pesal pulak umno pening,
Balachi: tuan guru dah nak berundur dah,
det: berundur pi mana?
Balachi: letak jawatan mb laa...
det: ohhh ye ke bile?
Balachi: ada laa...
det: ala kau ngan aku pun nak main sorok-sorok...
Balachi: lepas muktamar la...
det: ko serius ke bro?
Balachi: betul.. aku tau la boss aku (khalid samad) yang bagi tau 2-3 hari sudah...
det: then pe pasal ko kata umno pening?
Balachi: la kan umno jadikan tuan guru bahan kutuk, macam-macam korang kutuk tuan guru, berdosa beb...
det: (sengeh je) siapa ganti tok guru kau tu nanti?
Balachi: aku dengar husam...
det: mane boleh main dengar-dengar bro...
Balachi: tapi aku kompom husam laa, pasal bos aku pernah cerita yang dia pernah dengar tuan guru mintak husam jangan bertanding timbalan presiden pasal dia nak berundur dahh..
det: kau yakin...? husam boleh naik jadi mb...?
Balachi: tuan guru sayang dia bro, banyak benda yang dia cover tuan guru
det: cover ape...?
Balachi: dia mula tersentap (dia dah terlepas cakap)
det: cover ape bro...?
Balachi: tak de pe la...

sembang kami tamat kerana hujan dah mula turun... si balachi ni cepat-cepat lari ke moto dia terus start dan jalan, salam dengan akun pun tak sempat.

9 comments:

Anonymous said...

Sudah tiba masanya utk nik ajis berambus dari kerusi empuk mb kelantan, tapi takan husam yop, habis takiyuddin macam mane, dia orang lama yang banyak tahu hal pentadbiran kerajaan negeri.

Anonymous said...

Segeralah letak jawapan, semakin lama jadi Tok Guru pas, semakin ramai rakyat masuk neraka.

Anonymous said...

satu hal yg aku boleh tabik Najis ni... ialah doa dia supaya Allah tunjuk kebenaran. Aku percaya doa orang bodoh macan Najis pun tuhan terima juga. Lihak sekarang kebenaran kes liwat nantang Nuar brahi sudah hampir kekemuncaknya...terima kasihlah Najis kerana susah payah buat solah hajat perdana ari tu....

Nordin Jusoh said...

Kedua-dua Anon ni mulur celupar....Akhirat nanti tahulah balasannya...

Anonymous said...

Eloklah dia cepat2 letak jawatan dan berambus sebab memutarbelitkan agama.

Anonymous said...

Apa ada kelas kalid Gereja?
Balachi kalid Gereja lagi ape ada kelas???
Kalu pandikutty kalid Gereja yg cakap...tuh baru berkelas!

Moshe said...

Kalau betul Najis nak blah bagus lah lebih cepat lebih bagus. Tak ada apa jasa dia kepada bangsa, agama dan negara. Semua keluar dari mulut dia tidak ada apa yang bernas dan membangun.Ada ke patut nama Allah dia biar di pelekehkan,boleh dia istiharkan dia malu di lahirkan melayu konon, gambar video zina pun tak boleh tunjuk kebenaran..... ulama melayu apa ni!!! cepat cepat lah blah dari arus perdana negara.

odeng133 said...

xpa2..ambo tetap sokong nik aziz..ore nok kutuk ke,nok mencarut ke,nik aziz jgn kisah,dh mmg lahirnya diorg ni dh mmg mcm tu..semoga di tunjukkan jln yg lurus..hahaha...

Anonymous said...

Kesian dekat korang semua...tiliklah diri sendiri amal banyak mana...aku tak berani memperlekehkan orang yang lebih baik dari aku...apalagi menuduh dan menghina....