Breaking News
Loading...
May 16, 2011

Info Post

Berita panas ini aku dapat dari ibu pejabat pkr di tropicana, damansara, cerita terbaru, salah seorang dari barisan peguam pandikutti akan menarik diri dari mengendalikan kes liwat pandikutti pada 6 jun ini, siapa peguam anwar yang nak tarik diri itu dan kenapa dia nak tarik diri.

Sejak bermulanya kes liwat anwar pada 2008 lalu, sulaiman abdullah yang juga seorang peguam tersohor dengan mengejut menarik diri dari mengendalikan kes pandikutti menggunakan alasan tidak sihat, dia meninggalkan pandikutti dan barisan peguam yang bodoh-bodoh untuk mengendalikan kes itu, tapi kali ini ada seorang lagi yang akan tarik diri.

Aku akan dapatkan detail siapa peguam itu, buat masa ini menurut sumber, pandikutti tengah dok pening nak cari saksi dan alibi dia untuk kukuhkan bukti yang dia tak membontot saiful.

16 comments:

Anonymous said...

Tarikkkkk...jgn tak tarikkkk...mamat Anu war nie dah lama menyusahkan negara !..hanya mereka yg bodoh masih setia pada Anu War.

Anonymous said...

aku yakin bro yang nak tarik diri tu sankara nair pasal dia orang lama dan dia juga dulu pair dengan sulaiman abdullah masa anwar meliwat sukma dulu... dia tahu banyak cerita pasal anwar ni..

QIARA said...

AKU INGAT PEGUAM2 NUAR MEMANG TAHU NUAR NI BERSALAH,CUMA SENGAJA NAK BELA DIA SEMATA MATA KERANA WANG DAN TAK LEBIH DARI ITU.KALAU AKULAH TAK PAYAHLAH NAK SUSAH2 BELA ORG YANG DAH TENTU2 TERBUKTI SALAH.KAN SUSAHKAN DIRI SENDIRI.KUMPUL WANG DGN CARA YANG LEBIH ELOK KAN BAGUS.TAK GITU PEGUAM2 ANWAR?

Anonymous said...

aku cuma nak tahu apa isi hati One Jijah....hidup bersama pengusaha kunyit...

Anonymous said...

sekiranya betul la berita nie,aku rasa nie akan menguatkan lagi memang anwar meliwat saiful dan peguam itu tidak mahu tanggung dosa bersubahat serta mungkin tahu sungai buluh menanti anak guamnya,karpla pusing xnak tarik diri jugak ker tau anwar bayar bjuta ringgit untuk jd peguambela beliau

Anonymous said...

nuar.. nuar... lu mmg hebat, spai kn lawyer pon takut nk ambik kes lu, gue caya lu... hahahahahaha

Anonymous said...

..jadi peguam tu kerja mulia tetapi adakah kerja mulia membela orang yg kita tahu memang sah penjenayah sex tegar macam si Peliwat Negara..kalau nak duit pun , sanggup ke makan hasil kerja maksiat taukey kunyik tu yg entah datang dari sumber apa..

Taukey Halia Bara

sengeh selalu said...

habis la anwar..

Siti Nazira said...

mesti pasni anuWAR and pencanai dia ckp.. konspirasi la, peguam kena beli la, umno dh ayat dia la.. emmm, trick lama...

Anonymous said...

penyokong Anu war ni terlampau TAKSUB dgn dia...tu pasal la jadi mcm ni.....bukti2 yg dah ada depan mata pon dah x reti nak bezakan lg

anti bohmau said...

MARILAH SAMA2 BERMUNAJAT MEMOHON KPD ALLAH SWT SUPAYA SEMASA MEMBELA DIRINYA NANTI, DARI MULUT NWAR BERAHI AKAN TERSEMBUR KELUAR SEGALA KEBENARAN YG SELAMA INI DIA PUTAR, PUSING, SELEWENG & CUBA PADAMKAN DARI INGATANNYA SENDIRI... INSYAALLAH.

raffee72 said...

akan trbukti satu hari nanti yo....

PKR member said...

Karpal singh pun tau mmg Anuar liwat. Cuma diorg akan cuba pusing bagi ada masalah teknikal sikit. Klu tak liwat apa yg susah sgt, diri sendiri boleh jadi peguam bela. Anwar kan pakar pidato yg berkarisma! Peguam pun boleh hilang akal nak bela mamat sekor ni!

Anonymous said...

Sokong sepenuhnya anti bohmau. Moga Allah buka hatinya dan semua saksi lain utk cakap benar supaya terkeluar tiada yg lain tetapi yg benar belaka. Sampai bila kita ini semua disogok dgn tipu dan kelentongnya. Tengok semasa dia beri ceramah: buka mulut terus terpacul perkataan "konspirasi", "fitnah menjijikkan" dll tapi dalam hati dia berkata, "Akulah pelakunya. Baguslah engkau semua bulat-bulat tertipu". Allahuwa'lam

Zairul said...

solat hajat puak2 dia orang yang buat nampaknya telah di makbul oleh ALLAH....jelas satu persatu terbongkar....teruskan solat hajat anda wahai puak2 yang taksub pada ANU war..muka si ANWAR AL JUBURI ni aku tengok dan tak berseri langsung...dh mcm jin aku tengok...si ANUwar ni dengarnya dah guna kepakaran bomoh dan dukun2 utk bagi org tunduk n taksub dgnya....ish2.....ingatlah..kuasa ALLAH lebih mengatasi dari segalanya...waallahualam....

HeroTamil said...

Hahahahaha....memang pun dia orang percaya Anwar buat mende tu..tengok jer hujah karpal Singh... RELA OR PAKSA.....sedang kan dia patut berhujah Anwar tidak meliwat. PERIOD.