Breaking News
Loading...
May 10, 2011

Info Post
Kebanyakan kita hanya tahu cerita mat sabu gelarkan anwar al-juburi, tapi dari mana idea tu mat sabu dapat kita tak tahu, cerita mana mat sabu dapat idea tu telah di ceritakan oleh umi hafilda ali, adik kepada timbalan presiden pkr, azmin ali, kelmarin di siri roadshow ssde di tanjung sepat, banting, sebenarnya banyak lagi cerita-cerita panas yang umi dedahkan, antaranya bagai mana perangai wan azizah dan cara dia berpakaian kalau dia rumah, bagai mana layanan dia terhadap shamsidar, apa perancangan anwar dan azmin sekiranya pkr menang dan dapat perintah malaysia dan bagai mana borosnya wan azizah berbelanja ketika anwar di dalam penjara, wal hal ketika itu wan azizah hanyalah ahli parlimen cabuk, dari mana datangnya duit-duit itu. nanti akan aku keluarkan video itu satu persatu, apa pun korang tengok la dulu video macam mana mat sabu dapat idea untuk gelarkan anwar ibrahim al-juburi.



4 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibahim AL PundekKutti..

Afiq Mane? said...

Siapa kita tok maki hamun dia....
nk gelarkan dia...
Allah pn x berbuat begitu......
apa yg boleh kita buat hanya berdoa supaya dia diperolehi hidayah dari ALLAH

Anonymous said...

Sampai hari ini, apakah Mat Sabu ada menafikan kata-kata tersebut? Kena cari rakaman ucapan tersebut dan sebarkan kepada orang ramai sebelum muktamar PAS Jun ini.

hangkedee said...

Teringin bebenor nak tenguk Aljuburi saman Umi Hafilda,,Dato Nalla dll.