Breaking News
Loading...
May 16, 2011

Info Post

Penyokong pandikutti merusuh di mahkamah pagi tadi, habis harta benda mahkamah yang mereka jahanamkan dek kerana tak puas hati keputusan mahkamah, pada aku polis sepatutnya meletak pasukan simpanan persekutuan (fru) untuk mengawal perangai macam beruk penyokong pandikutti itu, kalau setakat polis biase memang tak lut la... malah ada di antara mereka yang maki polis yang mengawal di situ.


14 comments:

Anonymous said...

Bau hancing....
Semua yang melalak kena kencing hidup-hidup dengan Bro Anwar Bin Ibrahim!!!!

Anonymous said...

Ya.... Pemimpin kencing berdiri, pengikut kencing berlari. Kesian PAS kena kencing.

Anonymous said...

Memang itu kesukaan Anwar; Merusuh kerjanya. Tengok sejarah dia...Suka merusuh. Letak dia dan pengikut dia dalam zoo.

askesse said...

kalau tak ada merusuh, tu bukan parti aljuburit namanya


anwar masuk bela sekali dengan tarikh muktamar paspispus ke ? mau gamak panas dalam dewan nanti

Anonymous said...

anwar aljuburit, depan belakang engkau kongket

anwar aljuburit, semua rakyat kau nak songkit.

anti bohmau said...

MARILAH SAMA2 BERMUNAJAT MEMOHON KPD ALLAH SWT SUPAYA SEMASA MEMBELA DIRINYA NANTI, DARI MULUT NWAR BERAHI AKAN TERSEMBUR KELUAR SEGALA KEBENARAN YG SELAMA INI DIA PUTAR, PUSING, SELEWENG & CUBA PADAMKAN DARI INGATANNYA SENDIRI... INSYAALLAH.

Anonymous said...

baru ja ulama dari syria beri nasihat - kembali kepada allah, awatlah panggil ulama tu jauh-jauh, kos habis banyak ribu tapi tak nak dengar nasihat ulama tu. tapi kalau dah babi kerjanya menyondol kat mana pun dia sondol tak kira lubang apa. penyokong dia pun sama la jadinya.

Anonymous said...

Teringat peristiwa waktu band bongok nyanyi lagu 'Mari Nyanyi Menjilat' - menjilat kaki dan ponggong AlJuburit, tu la kegemaran penyokong haramjadah PKR + PAS + DAPig...

Anonymous said...

pemberita lebih ramai dari puak gay, apa kelasnya

Anonymous said...

kapal sink soal mandi junub pada saifol kalau peguam soal anwar dah mandi junub ke belum agak anwar jawab tak....hehehe soalan cepu mas...

Anonymous said...

jangan kasi masuk compound mahkamah bagi yang tak ada kena mengena

Anonymous said...

Astagfirullah ...

Selepas saya menonton video tadi, ternyata sungguh sombong dan bongkak sekali kenyataan DS Anwar Ibrahim seolah2 semua org berkonspirasi terhadapnya.

Sdgkan fakta sebenarnya, beliau adalah OKT dlm kes Saiful tetapi masih boleh membuat kenyataan (mungkin ada yg menghina Mahkamah?) di hadapan pintu masuk Mahkamah dgn angkuh sekali. Kalau lah rakyat biasa, sudah tentu digari dan diiringi Polis ke sana ke mari tetapi tidak bagi DSAI. Kenapa ada "double standard" dlm kes ini? Bukankah lebih baik berhujah dan memberi bukti dlm kamar dari menjerit terpekik seolah2 mereka ini golongan yg mgkn terkecuali dari undang2?

Seperkara lagi, pihak keselamatan seharusnya sudah dapat menjangka kehadiran penyokong2 DSAI ini dan tidak membenarkan mereka utk masuk dlm kawasan Mahkamah cukup sekadar kawasan persekitaran saja. Mahkamah bkn tmpt utk berdemo tetapi merupakan salah satu institusi negara dlm sistem Demokrasi Berparlimen yang patut dijaga dan dikawal. Semoga negaraku yang tercintai ini selamat dan sentosa diberi Allah SWT, insya Allah.

Terima kasih.
Hantu Siber

Anonymous said...

Bila la nak sedar dia org ni.Malu rasa melihat org melayu terpekik..Yg terpekik melayu,yg bersorak gembira sapeeee......syabas bangsa ku..

Anonymous said...

MONYET MONYET ANWAR TAK HABIS2 MENGGANAS.KENA SUMBAT BELAKANG DEK NUAR BARU SENYAP AGAKNYA.