Breaking News
Loading...
May 3, 2011

Info Post
Apa yang bakal dikatakan oleh barua-barua anwar sekiranya yusuf qurdawi selepas di pertontonkan video anwar itu kepadanya dan dia meminta anwar supaya bersumpah muhabalah, pastinya jawapan yang akan keluar dari mulut sial barua-barua anwar ialah " yusuf qurdawi telah di rasuah oleh umno".

Anwar kerap kata, dia mengambil pandangan dari ulama tersohor itu, kalau yusuf qurdawi suruh dia bersumpah, maka dia akan kata pula, yusuf bukan lagi ulama tersohor dan ulama nik ajis adalah ulama tersohor dalam dunia. itulah anwar, dia akan cuba dan cuba dan cuba pusing apa sahaja yang dia boleh pusing janji dia lepas tengkuk dia sudah la.

Hamlau sekor tu kerap jaja cerita yang yusuf qurdawi kata dia tak bersalah dan tuduhan itu adalah fitnah dalam kes liwat saiful, aku tak tau la sama ada betul yusuf kata macam tu atau anwar saja reka-reka cerita, tapi kalau betul yusuf kata anwar tak salah, soalan aku ialah, mana yusuf tahu anwar tak salah? sudah ke yusuf cek dna anwar sama dengan sample air mani yang ada dalam jubur saiful? atau yusuf ada memiliki satu kuasa mistik yang boleh mentelaah kesalahan seseorang dengan hanya merenung mata orang itu, maka dia tahu orang itu tak bersalah, kalau yusuf ada kuasa macam tu, kenapa yusuf renung mata anwar je, kenapa tak renung mata saiful sekali, biar fair.

Apa pun, pesan aku kepada barua-barua anwar terutama yang berserban sebesar periuk tu, jangan lah di ambil bulat-bulat apa yang dikatakan oleh yusuf qurdawi tu, dia hanya dengar cerita dari sebelah pihak je, aku yakin dan percaya, yusuf qurdawi tak pernah jumpa dan interview saiful yang jadi mangsa liwat tu.

3 comments:

Anonymous said...

Hantar satu copy video tu kat yusof qardawi, pastu minta terus komen dari bwliau... kita dengar sama2 apa komen yusof qardawi tu...

Anonymous said...

Betul lah tu...

Takut sangat tumbang dalam PRU13 nanti...

Hilang pangkat, hilang harta, hilang jawatan, hilang nama, hilang kroni, hilang kontrak...duit tak masyuk lagi...

Itu yg macam orang gila, sasau, buat macam2 benda pelik yg tak boleh orang fikirkan...

UMNgOk, UMNgOk...

Kalau nak tumbang...tumbang juga...terima ajalah kehendak rakyat...lama sangat memerintah dah...

Dah sampai jadi zalim dah...dalam islam pemerintah yg terlalu memerintah...lama2 akan bertukar menjadi zalim kpd rakyatnya dan musuhnya (Pembangkang)...untuk kekal memerintah...

He he

Anonymous said...

perangai pas dan pkr sama sebijik macam yahudi dan kafir quraish, bila rasulullah suruh beriman dengan dengan Allah dia minta Allah tunjukan bukti kekuasaan nya, bila terbelah bulan sebanyak 2 kali dek kerana mukjizat yang Allah berikan pada Rasulullah, mereka mitak Rasulullah tunjuk pulak mukjizatnya yang lain.

samalah juga halnya dengan puak pas dan pkr ni, buat sembahyang hajat, mintak Allah beri petunjuk siapa yang benar dan siapa yang bersalah, tapi bila Allah makbulkan permintaan mereka tu dan di tunjukan siapa yang benar dan siapa yang bersalah, dia orang tak mau percaya pulak pada apa yang di tunjukan Allah tu.