Breaking News
Loading...
June 1, 2011

Info Post

Masa pru lepas, husam membelanjakan sebanyak rm4 juta untuk membuat propaganda memburukan pak lah dan umno, rm4 juta bukan satu jumlah yang sedikit, tapi husam sanggup gamble duit sebanyak tu pada ketika dun kelantan hanya selisih satu kerusi sahaja, senang cerita, kalau silap percaturan, duit husam 4 juta tu hangus, kelantan di rampas oleh bn.

Mana husam dapat duit sebanyak tu? nanti aku dedahkan, menurut cerita, tapi sudah pasti bukan dari mulut hamlau kickdefella, husam mempunyai ramai banker di kuala lumpur, malah seorang taukei hotel di seri kembangan pun turut menjadi banker husam. ada satu cerita, ketika tu pemuda pas kelantan nak tubuhkan satu syarikat dan mereka memerlukan dana sebanyak 3 juta ringgit, husam lah orang yang pump duit masuk kedalam syarikat pemuda pas kelantan tu.

Siapa azman bukit merak? adakah dia salah seorang banker husam? nanti akan di dedahkan, ok dengar cerita nik ajis tahun ni adalah tahun terakhirnya sebagai mb kelantan, nik ajis pernah keluarkan satu kenyataan meminta para perwakilan memilih calon naib presiden dari negeri kelantan, kalau di perhatikan 6 orang calon naib presiden itu, aku rasa hanya husam sahaja yang mewakili kelantan, maknanya nik ajis dah bagi hint yang dia berkehandakan husam sebagai pengantinya. logiknya di sini, takan la seorang menteri besar di lantik dari kalangan ajk pas pusat, mana ada standart beb.. kurang-kurang pun naib presiden, ye tak...? baru stayle..

Jadi aku tak terkejut kalau husam berbelanja 300 ribu dan mengambil semula kickdefella sebagai kampen managernya, berbaloi kalau dengan hanya belanja 300 ribu, menang jawatan naib presiden pas dan kemudia menduduki kerusi empuk menteri besar kelantan pada hujung tahun ni atau tahun depan, 300 ribu apa lah sangat pada husam...

2 comments:

Anonymous said...

sekiranya betul la apa diperkatakan baik kita report kepada SPRM dari mana sumber kewangan husam dapat serta kekayaan sebenar husam...jom pakat pi report biar ahli pas sedar parti mereka pun amal rasuah dalam pemilihan

Anonymous said...

hello bro, apa hal sibuk-sibuk pasal pemilihan pas nie.. bukankah umno kata pas la nie dah tak kuat dan org melayu tak sokong pas.. tapi awak posting juga tentang pas.. logik akal pun mana ada orang nak ambik tahu pasal parti yang tak ada pengaruh spt hamim dll kecualilah awak masih mengakui pas niee saingan umno.. orang gila aje, akan kata dia tak gila beb