Breaking News
Loading...
June 22, 2011

Info Post
Korang pernah tengok tak kartun rango yang pakai suara johnny depp tu, kalau tak pernah tengok, kat bawah ni lah rango yang pi bodoh-bodoh buat laporan polis kononnya ibrahim ali menghasut cina.

Punya la bodoh si menatang rango ni, dia tak paham antara pesanan dan ugutan, dia ni nak reti bahasa melayu atau menatang ni bukan melayu? korang dengar balik apa yang ibrahim ali cakap masa perhimpunan gerak aman di kelab sultan sulaiman, ahad lepas.

Polis pun satu bingai jugak, sepatutnya bila si menatang rango tu datang balai siap pakai baju kuning bersih tu, sepatutnya polis tahan la mamat tu, perhimpunan tu perhimpunan haram beb, dia pakai baju tu dengan niat mempromosi perhimpunan haram yang tak dapat permit, kalau betul ucapan ibrahim ali tu ada unsur-unsur menghasut, petang tu jugak dah ibrahim ali dah kelokap, pasal polis pun dengar dia punya ucapan.

So pada polis, korang tak payahlah nak dengar cakap menantang cicak tu, sebaiknya korang ambiklah tindakan kepada penganjur perhimpunan haram tu, rakyat malaysia akan berterima kasih kepada polis, kerana polis berjaya mengekalkan keamanan pada hari tu.

2 comments:

pisau said...

eh serupa dengan rango la bro

hahaha

Anonymous said...

Siapa mamat nie...????
Nampak gaja macam orang berpelajaran tinggi. Rupa2 nya ..
bangang juga dia ni. Kenapa nampak kan sangat kebodohan ...???