Breaking News
Loading...
June 12, 2011

Info Post
Ini cerita sebenar kenapa pandikutti kerap sangat tangguhkan kes dia, seperti yang di ceritakan oleh seorang ajk pkr cabang shah alam kepada aku di pelita nasi kandar seksyen 9 shah alam kejap tadi.

Anwar memang dah tahu dia tak boleh menang kes liwat ni, so dia cuba untuk kaw-tim dengan saiful dan bayar saiful dengan satu amaunt yang cukup besar kepada saiful, bukan apa, anwar nak saiful tarik balik tuduhan yang dia meliwat, itu je...

Kenapa anwar kerap tangguh kes? sebap utama anwar kerap tangguh kes ni, pasal anwar ada gunakan satu penyiasat persendirian yang telah anwar arahkan untuk mencari saiful dan menculiknya dan bawa saiful berjumpa dengan anwar, tapi punya la sengal penyiasat yang anwar hire tu, sampai la ni depa tak jumpa-jumpa saiful, tapi penyiasat ni cerdik, dia tipu anwar kata, depa dah dapat clue kat mana saiful tinggal, so depa mintak anwar tangguhkan dulu kes tu sehingga depa dapat bawak saiful jumpa anwar, punya la bahalul si anwar ni pi percaya bulat-bulat apa yang penyiasat dia cakap.

Di ceritakan pada aku, anwar bayar tiap-tiap bulan kepada penyiasat tu sebanyak hampir 100 ribu dan anwar jugak bayar kepada samseng untuk cari saiful hampir 50 ribu tiap-tiap bulan tampa miss sejak dari mula saiful bersumpah. tambah mamat tu lagi, saifuddin nasution dan peguam anwar, sivarasa tahu pasal pembayaran tu...
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 comments:

Anonymous said...

hmm...

Anonymous said...

itu jer....hmmm..

usin said...

pelita nasi kandar punya cerita kalu, padam pelita padam la cerita. dey macha, itu anwar sudah mau pigi bamboo river tak tau kaa?