Breaking News
Loading...
June 15, 2011

Info Post

Status kelahiran anak adun subang jaya, hannah yeoh boleh di pertikai, ini kerana hannah berkeras tidak mahu meletakan status anaknya berbangsa india dalam surat daftar kelahiran.

Haahaahaa... hannah malu meletakan bangsa anaknya india, kerana bangsa india selalu di kaitkan dengan jenayah, dek kerana malu dengan bangsa india, dia pusing cerita kata anaknya itu berbagsa malaysia, nampak tak dia cuba nak mainkan sentimen perkauman kat sini.

Aku tak paham kenapa hannah malu sangat nak letak bangsa anak dia tu bangsa india, sedangkan suami hannah tu pun bangsa india bernama ramachandran munaidy, tengok pada nama suaminya pun kita dah tahu memang suami hannah ni piau india.

Apa pun jelas sekarang ni hannah memang bersikap perkauman, memandang rendah pada kaum india, hinanya kaum india di mata hannah, mana perginya pejuang-pejuang kaum india yang hari tu dok melalak sangat pasal buku interlok, sekarang hannah dah hina bangsa korang, kenapa tak mau berdemo dan melalak di depan rumah hannah... oii lu orang takut kaa...

5 comments:

Anonymous said...

komunis punya akal...nak perbodohkan orang..nak bangsa malaysia..anak dia tu anak suami dia ka atau anak benih semua bangsa di Malaysia?kena ganbang ramai2 Hannah Taik Yeoh nie.kesian suami dia.jadi Pak Sanggup.

Anonymous said...

Baru betul karikutty...

AgainstRacism&Idiots said...

Orang macam encik menyebabkan isu perkauman menjadi serius. Hannah hanya menunjukkan bahawa dia bukan seorang yang 'racist'. Pass gosip macam ini, gembira ke? Tempurung encik menunggu! Sengaja cuba membangkitkan masalah. Mentaliti tradisional encik tidak akan membantu tanah air kita. Faham ke?

Anonymous said...

We use many different materials for different purposes that are
not eco-friendly. These days it is extremely like difficult to find a TV channel
that is 100% children friendly. To building an income with isagenix,
you must build list. Still, one of the scenarios currently on the table utilizes a "Ares V lite" for both human
(non - ISS) and cargo launches, so there is the possibility of
one of the Ares family living to see another day.
Be sure to let the locals know about your Open House
by: Inviting members Asking members to invite
their friends Both outdoor and indoor signs Press release
to local media (newspapers, radio and television) Web
site promotion Send email invitations to everybody on your lead list
Send promotion letters (or at least postcard invitations) to everybody on your lead list Gym voicemail Doorhangers or other neighborhood posters.
To be honest, there isn't another paid product in the industry that can compete with Wealthy Affiliate's FREE
Starter membership, other than'.

Visit my webpage National Debt Relief Reviews

Anonymous said...

I'm not sure where you're getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for great info I was looking for this info
for my mission.

my website - déménagement magog