Breaking News
Loading...
June 14, 2011

Info Post

Sekarang ni, hanya tinggal haron din sorang je yang ulama dalam pas, yang lain tu bukan ulama tapi ular dalam semak.

Penghapusan etnik dalam pas sedang berjalan, banyak pemimpin pas yang tak sebulu dengan anwar dan pakatan rakyat di terajang keluar satu persatu, yang tinggal hanyalah haron din.

Kenapa haron din? ok, korang ingat tak lagi kes kalimah ALLAH yang kristian nak guna dalam bible dia tu, siapa ulama dalam pas yang mula-mula sekali tentang hajat puak kristian tu? haron din kan... dan siapa pulak yang tibai haron din dengan menggelarkan orang tua tu sebagai jumud, bodoh dan tak moderat? khalid samad kan... sekarang ni khalid samad dah jadi pesuruhjaya pas selangor, dia dah jadi orang besar dalam pas, maka dia akan gunakan balachi-balachi dia untuk pancung haron din seperti mana dia memancung ustaz taib azamudden dan hassan ali.




9 comments:

Anonymous said...

"Ya Allah, aku berdoa semoga seluruh rakyat marhein melayu islam di Malaysia ini akan celik matanya...musnahkan yang batil dan gemilangkanlah yang hak"..sesungguhnya aku ingin melihat kesemua parti yang pembangkang yang jahat ini musnah ditelan bumi seperti Qarun..

Anonymous said...

Aku sokong, aku respect dengan harun din dan hassan ali, tapi disebabkan tak sebulu dengan pengikut anwaris (ANU WAR) mereka pula akan disingkirkan. Dasar biadap..

Anonymous said...

Aku harap ulamak yang disingkirkan oleh hamPas jom join ke dalam UMNO semarakkan syiar islam dalam UMNO..

Hanya UMNO sahaja yang memperjuangkan islam dan melayu secara konsisten dari dulu,kini dan selamanya...

Akumelayuasli..

Anonymous said...

Aku harap, cepat2 laa PAS gugurkan Haron Din ni dari jawatan Timb. Mursyidul Am PAS...

Tunggu nak balun jer nii...

rajahaji said...

Ulamak besar seperti Harun Din, Ismail Dictionary, Taib Azamudin tak sepatutnya masuk politik. Diorg ni sepaptutnya tetap terus menjadi org bebas yang hanya setianya pada Allah SWT. Hilang hormat org pada mereka kera mereka berjuang pada jalan yang songsang. PAS ini seolah sudah jadi Parti Ajaran Sesat...menghalalkan segalanya demi kuasa.

harun din kuat onani said...

harun din?
apa terer nya dia?
puki mak la lu. ingat ulama pandai sangat ke? kalau pandai dan berilmu mula lagi tak masuk politik.
kenapa masuk politik,jgn cakap la nak tolong melayu ngan islam. nak jaga tekak pukimak kau la. nak tunjuk power. org takbur, riak dan bodoh jawabnya mampus la lu!!
serupa la mcm nik aziz laknatullah tu.

Anonymous said...

..ho ho horey !!!! PAS kini hanya tinggal nama..cita2 Anuwar untuk ambil alih PAS sudah 90% berjaya..lepas ini PKR akan bergabung dgn PAS dgn nama baru PBRM (Parti Berkebajikan Rakyat Malaysia)..PKR sebenarnya tidak punya ramai ahli dan selama ini pun ahli PAS yg buat kerja untuk PKR dan DAP..iaitu tukang bajak tanah PKRDAP..

Kerbau Besi

Anonymous said...

SEMOGA DATUK HARUN DIN DAN DATUK HASSAN ALI AKAN KEMBALI PADA LANDASAN YANG BENAR...JIKALAU NIAT DI HATI UNTUK BERDAKWAH USAHLAH MASUK POLITIK...KALAU INGINKAN PERJUANGAN YANG BENAR MASUKLAH UMNO..PASTINYA ADA JAWATAN YG SESUAI UNTUK DATUK BERDUA...INSYAALLAH

Anonymous said...

Beruk yang menghina haron din dan Nik Aziz itu samada kafir atau melayu jahil laknat takder adab.

Sebab kalau berakal dan beradab, takan sekali menghina mereka yang berpelajaran dan berilmu agama yang tinggi. Sebab sabit amaran keras dan seksaan keras dari Allah untuk mereka yang menghina ini.

Dan ramai yg sudi tolong kerat leher berok seperti ini hidup2 kalau ada peluang.