Breaking News
Loading...
June 28, 2011

Info Post
Kalau ibu pejabat mereka sendiri pun mereka tak mampu nak pertahankan, cuba bayangkan macam mana kalau puak-puak pkr perintah malaysia, mampukah puak-puak pkr mempertahankan negara?

Gambar ini menjadi bukti apabila semalam pemuda umno selangor dan wilayah mengempur ibu pejabat pkr di tropicana, damansara, ia di buat secara adhock, aku dapat tahu pun melalui twitter, terus terang aku kata, ini program yang dibuat secara mengejut, tak ramai pemuda-pemuda bahagian dalam selangor dan wilayah yang dapat datang, korang bayangkan kalau semua pemuda bahagian dalam selangor dan wilayah turun... mau runtuh pejabat pkr tu.






Macha ni kalau korang ini, mulut dialah yang paling bising dan dia lah yang paling samseng masa kecoh rohimi buat sidang media di klang dulu, tapi semalam dia macam orang bodoh, satu suara pun tak keluar...

Rango terkedu melihat pemuda umno lebih dari 20 orang di hadapan pejabat partinya, dia kata dia tertipu dengan twitter chegubard yang mengatakan hanya 20 orang mat rempit yang nak buat kecoh... ketika gambar ni di ambil, rango sedang menghantar laporan kepada bossnya, sam ketot.

3 comments:

Anonymous said...

Cayaaa bebbb... Aku bangga dgn korang seme...

Anonymous said...

Syabas..pagi2 dh dpt tgk berita sensasi terkini...haha..tahniah BRO2 yg Berani Berjuang..
Sy cadangkan Bro2 p buat perhimpunan AMAN kt rumah BABIGA 7 HARI 7 MALAM...sy nk tgk apa reaksi dia..sebab dia cakap permimpunan tu demokrasi..biaq dia kecut perut sikit...
kalau ada geng lebih..p buat sekali kt rumah BARU A SAMAXXXX ekali...baru real

Anonymous said...

Macha tu tak da geng,konek masuk dlm ar.Cuba ada geng pas tu bilas ngan cap kapak silang,peegggh.Standard macha la..