Breaking News
Loading...
June 23, 2011

Info Post
Harap muka je jambu, tapi bodoh nak mampos, itulah perumpamaan terbaik yang aku boleh bagi kepada naib ketua pemuda pas sarawak bila mana dia menempelak adun dap sarawak kerana gagal memakai songkok.

Sambil itu dia juga nak menutup kebodohan dan sikap kurang ajar dap yang cukup anti budaya melayu dengan menyalahkan umno yang kononnya gagal dalam mendidik rakyat bagi memahami budaya adat resam orang Melayu dan agama Islam di negara ini. pada aku senang je jawapan aku pada naib ketua pemuda pas ni, kepala bapak kau... kalau dah komunis tu tetap komunis, didik la macam mana pun dia tetap juga akan jadi komunis.

Nilah dia contoh-contoh nyata kebodohan orang-orang pas, dah terang-terang puak dia salah, tapi masih nak tegakan benang yang basah, kalau mca dan mic pun ikut macam perangai komunis dap tu boleh la kau kata itu salah umno, tapi aku tengok mca dan mic ni elok je pakai songkok tak banyak komplen pun, yang tak mau pakai tu dap, itu pun masih nak salahkan umno ke ? bangang betul mamat sekor ni....


7 comments:

Anonymous said...

alah lembu sekor ni kalau mak dia mati pun dia salahkan UMNO jugak...

Anonymous said...

Anon 1030.. Tak baik la ko ckp mak dia mati salahkan umno.. Salah tu.. Dosa.. Road tax dia mati salahkan umno.. Tu baru betol bro..

Anonymous said...

Sangat setuju bro.... Itulah tahap otak yang ada pada orang pas yang sekor nie..

Bukan setakat roadtax mati je dia salahkan UMNO, jam dia mati pun dia salahkan UMNO... sewel betul...

Anonymous said...

cuma kalau PUCUK dia mati, dia salahkan harakah.
sebab banyak sangat ubat kuat.
tapi...besar kemungkinan UMNO gak yg kene kalau PUCUK dia mati.

Anonymous said...

kalu pucuk dia mati...aku boleh gantikan dia utk bini dia....

KZSO said...

tak boleh salahkan dia sebab beliau dan parti beliau berjuang untuk negara berkebajikan.

umno berjuang untuk agama, bangsa dan tanahair..

jadi sahlah dengan statement mamat ini, bahawa pas tidak berjuanguntuk negara Islam. kalau dia berjuang, pasti dia akan salahkan parti beliau sebab hanya gah dengan nama ISlam tapi tak berjaya mendakwahkan rakan mereka di dee-aay-pig dan pee-gay-arr...

Anonymous said...

Bodoh sombong...